10 inspirujących męskich stylizacji na Jesień 2010 - lookbook.nu




Wszystkie znaki na niebie i ziemi, łącznie z kalendarzem wskazują na to, że jesień tuż tuż. Dla tych, którym brakuje świeżych pomysłów na jesienne zestawy przygotowałem 10 inspirujących zdjęć. Wszystkie fotografie pochodzą ze strony lookbook.nu
Są na nich bardzo klasyczne, nieco szkolne stylizacje z bawełnianymi spodniami i cardiganem w roli głównej, ale zapewniam Was, że wielbiciele mocniejszych akcentów również znajdą coś dla siebie.


Mało? Zobacz również: 10 najgorętszych męskich stylizacji z jeansową koszulą w roli głównej
źródło: lookbook.nu

10 komentarzy:

  1. Aż miło popatrzeć :) Ale, ale... To są zestawy ciuchów dla młodszych panów, a panowie po czterdziestce to często niestety panowie z brzuszkiem i...kompleksami :(

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Jak będę panem po czterdziestce -mam nadzieję, że Bozia do tego dopuści- to zajmę się wyplenianiem kompleksów zawodowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I daj Ci Panie Boże dożyć w zdrowiu i szczęściu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo widzisz, ja już prawie dożyłam tego wieku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no wlasnie tez mam wrazenie, ze jestem ciut za stary ... moze gora dwie stylizacje by przeszly :)

    starosc nie radosc, mlodosc nie wiecznosc :)

    OdpowiedzUsuń
  6. najogólniej mówiąc, osobiście nie lubię w modzie męskiej zapinanych sweterków, lecz niektóre stylizacje naprawdę fajne (wg mnie niektóre z tych rzeczy powinny być ciut luźniejsze)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś też byłem antycardiganowy. A dziś nosze je bardzo często :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.