Must have Jesień Zima 2010 - River Island Moda Męska




Kilka dni temu na oficjalnej stronie River Island pojawiła się lista najbardziej pożądanych męskich ubrań na sezon jesień zima 2010. Znalazły się na niej m.in. wysokie skórzane buty, kraciasta koszula drwala, klasyczna baseballówka, oldschoolowe trampki i nieśmiertelna czapka z pomponami. Na uwagę zasługują mocno rock'n'rollowe spodnie w kolorze zgniłego bakłażana. Zobaczcie sami za czym warto rozejrzeć się na najbliższych zakupach.

źródło: river island

4 komentarze:

  1. warto warto! szkoda tylko ze to standardowe zestawieniia kazdej jesieni ;/ jednak niektore propozycje podobaja mi sie wlasnie bardziej w interpretacji RI ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bluza! Właśnie za czymś takim będę musiał się rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak na to patrze, to coś mi się zdaje, że większość z tych ubrań upoluję w secondhandzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do RI.. polityka cenowa w Polsce jest znacznie przesadzona.. zresztą nie tylko w RI. Mam kilka rzeczy od nich, są dość na czasie, jakość i cena nie idą tu w parze. Lubię ich torby. Zamieściłeś czarną, a ja już przymierzam się do tej w kolorze zielonej oliwki. Piękna! MH na jesień 2010.. jak na to wszystko patrzę to przychodzi mi na myśl moja szafa.. wszystko to, co oni proponują niestety już było. Przeglądałem damskie propozycje na jesień i muszę przyznać, że kilka motywów zastosuję u siebie.. niedługo napiszę o moich pomysłach na jesień/zimę 2010.
    Pozdrowienia Chłopcy
    Camil :)

    www.camilr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.