Moda męska Jesień 2010 - Fall Looks od GAP



Gap Inc. to największa sieć handlowa, która sprzedaje odzież w USA od 1969 roku. Kilka dni temu na oficjalnej stronie internetowej tekstylnego giganta zza oceanu pojawiło się sześć jesiennych stylizacji. Niby nic specjalnego, ale oko cieszy i może się podobać. 
Tym razem amerykańscy styliści postawili na bezpieczną klasykę w nowoczesnym wydaniu. Są kraciaste koszule, skórzane kurtki, rozpinane swetry i nieśmiertelne jeansy. Wszystko w stonowanych jak na jesień kolorach przystało. 
Na szczególną uwagę zasługują detale, w niektórych kręgach zwane trendami, na które większość mężczyzn (niestety, a może i stety) nie zwraca uwagi. Mam na myśli: parciane paski do chinosów, lekko podwinięte nogawki, skórzane kurtki typu bomber razem z kraciastymi koszulami i wzorzyste skarpetki. Życzę Wam miłej inspiracji.



źródło: www.gap.com

6 komentarzy:

  1. Jak dla mnie zbyt zwyczajne - takie jak polska ulica. :) Ale co ja tam wiem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo Gap to Gap, grzecznie i przyzwoicie. Czekam na Ciebie w stylizacji pt."pokaż pazur";D

    OdpowiedzUsuń
  3. @Biurowa: Jak to mówią: szału ni ma, ale można się inspirować do woli, nawet polską ulicą ;)

    @LOVE: Co prawda to prawda. Odzież dla mas, zawsze pozostanie odzieżą dla mas. P.S że niby na mnie ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt może nic takiego łał ale i tak mi sieę podoba;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.