Moda męska Jesień 2010 - Gorące lookbooki od ZARA



Fantastyczna, pachnąca rozlatującą się starą szafą klasyka w nowym wydaniu. Tyle mogę powiedzieć o najnowszych lookbookach hiszpańskiej firmy ZARA, które wczoraj wieczorem podpatrzyłem na thefashionisto.com
Wczesna jesień w ZARA to klasyczne zestawy, które obfitują w ciekawe pomysły (warstwowa struktura, grube wełniane skarpety naciągnięte na nogawki) i podpatrzone u konkurencji elementy m.in. kaszkiety, wysokie buty i oversizowe swetry. Wszystkie ubrania utrzymane są w typowo jesiennej, ale na swój sposób żywej kolorystyce. Na szczególną uwagę zasługują beżowe spodnie z nisko opuszczonym krokiem i zwężanymi nogawkami oraz pstrokate swetry, których ostatnimi czasy pełno w używakach. Bardzo inspirująca i udana sesja zdjęciowa.
Życzę Wam miłej inspiracji.

11 komentarzy:

  1. Widzę kamela (kolor) w męskim wydaniu ;)
    Ostatnio mierzyłam takie właśnie portki w ciucholandzie i do dzisiaj sobie pluję w brodę, że ich nie kupiłam - wysoko podwinięte w damskiej wersji świetnie wyglądałyby do obcasów.
    Bardzo ładne zestawy to 5,6,7,9,10,11. Pozostałe też ujdą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 6,10 i 11 jak dla mnie są całkiem niezłe.
    Buty z 1 i 3 też mi się podobają.
    4 i 5 są chyba najgorsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. @Biurowa: Ah Ty...:) Nie kupić czegoś takiego to grzech :) P.S Widziałem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Anonimowy: Bądź co bądź stylizacje godne uwagi, na pewno żaden facet nie przejdzie w nich bez echa.

    OdpowiedzUsuń
  5. o! to już wiem, gdzie kupię rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak, kocham lookbooki Zary :) Rewelacyjne źródło inspiracji, najnowszy linii WOMAN oglądam ostatnio codziennie i sporządzam listę zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No no podoba mi się ta kolekcja i to bardzo.;) Moja uwagę w szczególności przyciągają te spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. @Kijwmrowisku: Ja też ;)

    @Kamila: Moja miłość do ZARA jest trochę słabsza niż Twoja, ale same lookbooki bardzo mnie kręcą :)

    @Majka: No no, mnie też :) Nawet bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. takie pytania: czemu na Twoim blogu w większości komentują kobiety skoro to jest dla mężczyzn? najwidoczniej nie umiesz do nich trafić...

    OdpowiedzUsuń
  10. @Anonimowy: No jak widać nie umiem, mam tylko cichą nadzieję, że nie pójdę za to do piekła :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.