Moda męska Jesień 2010 - Leather Look od River Island

7 komentarzy:

  1. @Cuksowa: Kurtka z pierwszego zestawu jest megaodjazdowa :) trochę chińska, ale fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ej, jakie całkiem nieźle! pierwszy zestaw obłędny! w drugim fajny dół :)

    rany, czy was też tak dziś boli głowa, czy mój fervex jednak nie zadziałał?

    OdpowiedzUsuń
  3. @Kijwmrowisku: No dobra ;) pierwszy zestaw jest genialny. Dałbym tylko jakieś grube wełniane szalisko na górę. Apropo głowy...nie bolała mnie od jakiś 2 lat - Bogu niech będą dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  4. suuuuper są te stylizacje ;)
    wszystko mi sie podoba :D
    najbardziej kurtka i buty z 1 zestawu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem jak najbardziej na tak;) Bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  6. byłem w river island ostatnio (w niedzielę) i musze przyznać, że rządzą...

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.