Moda męska Jesień 2010 - Styl Preppy od River Island




Dziś dwa modne zestawy przygotowane przez stylistów z River Island. Tym razem w stylu Preppy, który idealnie łączy w sobie arystokratyczną elegancję i sportowy charakter. Tej jesieni postaw na stonowane kolory (beże, szarości), naturalne tkaniny (bawełna, tweed, sztruks) i zdecydowane akcenty (poziome paski). Nie zapomnij o dodatkach! Kaszkiet i duża skórzana torba to hity tego sezonu.


ZOBACZ TEŻ:
Moda męska Jesień 2010 - Militarne stylizacje od River Island
Zestaw 42 - Szczypta tweedu, garść kaszmiru i 67 kg nonszalancji
Moda męska Jesień 2010 - LeBron James dla GQ

źródło: riverisland.com

10 komentarzy:

  1. ha, to polo w paski jest moim faworytem. jak koszulki floty nadczarnomorskiej :))

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi podobają się obie stylizacje :) przy czym ta z marynarką jest troszkę "lepsza" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja odkrylem kaszkiety juz w 2 lata temu na przekor wszystkim, ktorzy lekko ze mnie drwili - nosilem i sie nie poddawalem... jak widac wprowadzalem nowe trendy ;)


    ta pierwsza mi sie podoba, bardzo w moim stylu... pasiasta koszulke pozwole sobie zachowac w pamieci (calkiem niezle sie prezentuje)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Marcin - w pasiastych koszulkach mężczyźni wyglądają obłędnie.. jak byłam w Rosji to prawie wszyscy chłopcy na wykopaliskach takie mieli... ach, było na co popatrzeć :))))

    sama nabyłam pasiastą koszulkę na bazarze w Kaliningradzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. heh, wiec tym bardziej mnie zmotywowalas do poszukania takiej... lubie wygladac oblednie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. @Marcin: Kaszkiety pojawiły się w modzie męskiej dużo wcześniej niż dwa sezony temu. Mimo wszystko wielki szacun za to, że byłeś niezłomny :) A pasiasta koszulka jest bardzo very najs. Dziś kupiłem pasiasty cardigan, który zaprezentuje niebawem.

    @Kijwmrowisku: Wykopaliska, bazar w Kalinigradzie...ładne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj no wiem, ze pojawily sie duzo wczesniej (mi sie koajrza z okresem rewolucji przemyslowej w Anglii... za duzo filmow????)... ale jakos do mody wrocily niedawno, wiec w tym konktekscie bylem jednym z pierwszych ;)

    pozwol mi sie cieszyc tym, a nie tak brutalnie sprowadzasz na ziemie :P

    tak, zdecydowanie musze sobie sprawic marynarska, pasiasta koszulke... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. @Marcin: :)) Aha, w ten sposób. No jeśli tak to tak. Nie wiem jakie filmy widziałeś, ale rewolucja przemysłowa i gorączka złota to bardzo trafne skojarzenia :) Kaszkiety, które na ten sezon proponuje D&G sięgają korzeniami właśnie do tamtych okresów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. filmy? "Młody Adam" (czy jakoś tak). nie mogłam sobie przypomnieć skąd znam ten look. t
    ak, rewolucja przemysłowa w Anglii, takie industrialne Glasgow (tylko tam w Ujkeju byłam, więc bardziej się nie znam.. ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.