Moda męska Jesień Zima 2010 - Bershka zwiastun

6 komentarzy:

  1. nie wiem dlaczego, ale mam jakieś bazarowe skojarzenia. takie to jakby niechlujne nieco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak między Bogiem a prawdą to bershka nie zachwyca, ale i nie rozczarowuje. Od lat trzyma ten sam -bardzo z resztą lubiany przez nastolatków- poziom. Widocznie dobrze wychodzą na tym bazarze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie zestaw nr 3 katastrofa. Te warstwy wychodzące z 10 cm spod kurtki..

    Daniel

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurta rzeczywiście pozostawia trochę do życzenia :) na początku myślałem, że ktoś ją zakosił z działu damskiego :) wytaliowana okropnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sweter bardzo mi się podoba... chyba mam zboczenie na punkcie swetrów :O ;D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.