Moda męska Jesień Zima 2010 - Big Star

Big Star - czy to nadal wielka gwiazda czy już czarna dziura?

Doprawdy nie wiem. Patrzę na najnowsze, jesienno-zimowe lookbooki Big Star i oczom nie wierzę. Jak żyję nie widziałem nudniejszych gotowców. Bije od nich jakaś przerażająca szarość, nijakość i Bóg Jeden wie co jeszcze. Nie wiem jak widzi swoją przyszłość na tekstylnym rynku Big Star, ale jeśli tak ma wyglądać to lepiej żeby ta gwiazda już zgasła. Gaśnij gwiazdo, wstydu oszczędź, ludzie patrzą...


ZOBACZ TEŻ:
Jesień Zima 2010 - Uniqlo Lookbooks
Jesień Zima 2010 - GAP Lookbooks
Jesień Zima 2010 - ZARA Lookbooks
Jesień Zima 2010 - River Island Lookbooks

źródło: showroom.bigstar.pl

10 komentarzy:

  1. hooo :))) ostro, to lubie :D
    xxl

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówię to od paru już lat. Big star to Big shit! Taka jest prawda. Dobrze zostało powiedziane, szarość i nuda, tak można opisać tę markę. Jeśli nie nadejdzie jakiś przełom, to naprawdę wątpię w dalszą efektywną przyszłość.

    Daniel

    OdpowiedzUsuń
  3. Big Star od wielu wielu lat jest nudny jak flaki z olejem.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubiłam nigdy i nie lubię nadal:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak miałam 15-16 lat kupiłam pierwsze "markowe" jeansy w Big Starze. Miałam jeszcze jedną bluzę, ale od nastu lat nie zaglądam tam nawet. Ale marka próbuje podbijać Berlin.....

    OdpowiedzUsuń
  6. @Anonimowy XXL: tak też będzie :)

    @Anonimowy Daniel: Mądrze prawisz :)

    @lady_sport: Co prawda to prawda. Pojęcia nie mam jak u nich z jakością, ale ceny mają dosyć wygórowane.

    @LOVE...: Przybijam piątkę :)

    @kijwmrowisku: Ciekawe jak im wyjdzie ten nalot na Berlin...

    OdpowiedzUsuń
  7. mam nadzieję, że nie tak jak w sezonie spring/summer 1945...

    OdpowiedzUsuń
  8. @Kijwmrowisku: możemy spać spokojnie :)))) bombardowania trendami na pewno nie będzie

    OdpowiedzUsuń
  9. Sorry za off topic, ale mam pytanie. Co myślicie o nonszalanckim noszeniu zimowych czapek teraz w okresie jesiennym? Codzi mi tzw. "Oversized Beanie".

    Daniel

    OdpowiedzUsuń
  10. @Anonimowy Daniel: Można. Nie widzę przeciwwskazań.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.