Moda męska Jesień Zima 2010 - Militarne buty od River Island



Dwurzędowe plaszcze, skórzane aviatorki i solidne buty. W tym sezonie styl militarny znów jest na topie. Wszystko to za sprawą genialnej jesienno-zimowej kolekcji Burberry, która okazała się prawdziwym objawieniem. 

Wojskowy trend wyraźnie zaznaczył swoją obecność we wszystkich popularnych sieciówkach. Kilka dni temu na oficjalnej stronie internetowej River Island pojawił się przegląd najmodniejszych w tym sezonie militarnych butów.
Na liście znalazły się zarówno czarne jak i brązowe modele, wszystkie skórzane i na solidnej podeszwie. Przed kostkę(dla niższych mężczyzn) albo do połowy łydki (dla wyższych).

Z czym je nosić? Militarne buty uwielbiają prostotę i minimalizm. Świetnie komponują się z dopasowanymi ciemnymi jeansami, białym t-shirtem i dwurzędowym płaszczem (na co dzień) lub skórzaną kurtką (na wieczór).

Zobacz jakie modele militarnych butówczekają na Ciebie w River Island.





ZOBACZ TEŻ:
Moda męska Jesień Zima 2010 - Militarne stylizacje od River Island
Moda męska Jesień Zima 2010 - Indie Rock od River Island
Moda męska Jesień Zima 2010 - Burberry Prorsum

źródło: riverisland.com

11 komentarzy:

  1. żałuje ze nie mam faceta bo bym mu kupila wszystkie pary :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Możecie mnie zaadoptować/przygarnąć :D Ciuchom z River Island nigdy nie powiem "nie!"

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś odwiedziłem damski sklep river island, w warszawskiej promenadzie. Powiem Wam, że bardzo w nim ładnie i schludnie i na prawdę...:) dają rade.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena jednej pary ok. 440 zł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie najbardziej podobają się pary numer 2 i 3. Cena ładna, ale jakość wykonania jest naprawdę na wysokim poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  6. cryspo from Stettin25 października 2010 11:06

    ja niedawno kupiłem i kompletnie zakochałem się w moich military boots.

    OdpowiedzUsuń
  7. @Cryspo from Stettin: czyżby miłość od pierwszego ....? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cryspo from Stettin26 października 2010 03:16

    ;D myślę, że można tak powiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem wiem, genialne bucisze, zwróciłam na nie uwagę, bo widniały na witrynie sklepowej i się zakochałam! Numer 2 był faworytem, szkoda tylko, że tak ciężko przechodziły przez nogę ( nie moją:D) Fajny blog, w końcu coś dla mężczyzn!:)


    Zapraszam na swój blog i dodaje do obserwowanych!
    Serdecznie pozdrawiam!:)

    http://modnie-zyrafywychodzazszafy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. 4, 5 aaaaa boskie

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.