Noc Młodych Zdolnych - Agata Krajewska Wiosna Lato 2011





22 października w kameralnej przestrzeni Nizio Gallery na warszawskiej Pradze odbył się pierwszy pokaz mody z cyklu "Noc Młodych Zdolnych". Gwiazdą wieczoru była laureatka Off Fashion 2010 - Agata Krajewska.

Agatę poznałem w czerwcu tego roku na Warsaw Fashion Street 2010. Uśmiechnięta od ucha do ucha, kochająca czerń - będę rozczarowany, jeśli ta dziewczyna nie zrobi kariery.




Imprezę poprowadziła (według mnie fatalnie) znana z serialu "Londyńczycy" Natalia Rybicka
Bidulka tak się zestresowała, że...




Nie ukrywam, że dużo przyjemniej słuchało się muzycznych brzmień generowanych przez znaną ze sceny młodych talentów wokalistkę Soniamiki, która wystąpiła w czarnej, ale bogato zdobionej (na plecach) sukience od Agaty Krajewskiej.



W pewnym momencie z ust prowadzącej padła komenda: "proszę cofnąć się za białą linię". Oczywiście cofnąłem się.





Modelki zaprezentowały 15 wiosenno-letnich kreacji. Chodziły tak blisko, że nawet mój wiecznie zatkany nos poczuł charakterystyczny zapach nowości. Wybieg został zdominowany przez beż, asymetryczne cięcia, falbanki i bardzo seksowne fasony z szeroką spódnica z lat 50-tych na czele, a raczej na tyłku. Moim zdaniem Agata podjęła bardzo udaną próbę połączenia subtelnej palety barw i drapieżnych cięć. Oby jak najwięcej takich kolekcji w jej karierze.  

7 komentarzy:

  1. biała linia, przypomniało mi się przedszkole i siedzenie na lini

    OdpowiedzUsuń
  2. oOo! beż? aż się obudziłam :) pokaż jakieś ciuszki, albo daj linka do strony. jest za rano, jestem nieprzytomna.... sama nie znajdę ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam Pawel, ale co to sie sotatnio tak obijasz... zdecydowanie za malo wpisow i co ja mam czytac, kiedy sie nudze w pracy? :)

    Licze na poprawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Marcin: Zapuściłem się - to fakt. Ostatnio mam masę roboty, ale obiecuję, że już niedługo pojawi się sporo nowości :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam za slowo i rowniez pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aj dziękuję bardzo za piękną relację z pokazu!:) troszeczke za srogo potraktowałeś Natalię, podobnie jak u mnie, stres wziął górę!
    mam nadzieję iż szybko razem coś zdziałamy:) pozdrawiam gorąco Ciebię oraz Twą uroczą kobietę!
    agata krajewska

    OdpowiedzUsuń
  7. @Agata: A proszę Cię Agatko bardzo ;) i jestem otwarty na wszelkie absorbujące projekty

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.