Moda męska Jesień Zima 2010 - Złota 5 z Pull and Bear

Zrób się na szaro i stwórz bardzo modny w tym sezonie monochromatyczny look. Mieszaj ze sobą różne odcienie szarości i baw się dobrze.

Z myślą o wszystkich modnych oraz tych cierpiących na niewiemwcosieubrać zmarzlakach przygotowałem 6 jesienno-zimowych outfitów. Tym razem wszystkie zestawy pochodzą z Pull and Bear. Ciepłe i modne. Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko życzyć wam miłej inspiracji.
Tej jesieni i zimą nie zapominaj o dodatkach. Ciepłe szalisko na neutralnym tle w kolorze wielbłądzie wełny to prawdziwy hit sezonu.

Trochę więcej rock'n'roll'a. Gwarantuję ci, że twoje stare jeansy nabiorą zupełnie innego charakteru, jeśli tylko zestawisz je z wysokimi butami.


Szeleści jak cholera, elektryzuje włosy i przyciąga spojrzenia. Mowa o nieśmiertelnej poliestrowej kurtce, która w tym sezonie wraca w zupełnie nowej odsłonie.

Jeśli jeszcze nie napisałeś listu do św. Mikołaja to radzę ci się pośpieszyć. Obawiam się, że do świąt takich swetrów w alpejskie wzory może już zabraknąć.

źródło: pullandbear.com

13 komentarzy:

  1. bardzo fajne zestawy. mistrzostwo

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie w ostatnim looku - <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Na ostatnim zdjęciu są świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Całość bardzo udana. Wszystkie zestawy są pełne młodości i przemycają kilka fajnych pomysłów ze światowych wybiegów. Panowie, w tym sezonie "modny facet" to żaden obciach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kreacje b.fajne
    Ale ja czekam, czekam i chyba się nie doczekam :(
    Pawle, co z twoimi kreacjami?

    OdpowiedzUsuń
  6. "Panowie, w tym sezonie "modny facet" to żaden obciach." U mnie w mieście nie ma tego sklepu, ale domyślam się, że jedna taka stylizacja to 300-400 zł najmniej. To zbyt dużo na moją studencką kieszeń. A na łażenie po second-handach nie mam cierpliwości.

    Tak więc mam zagwozdkę niemałą ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. cierpliwosci jutro wezme aparat do pracy

    OdpowiedzUsuń
  8. student powinien kombinowac a nie kopiowac. nie pozwol zeby pieniadze pozbawily cie spontanicznosci.

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatni (szalik i spodnie mistrz, fajna torba:) i przedostatni bardzo mi się podobają :> [choć sama nie jestem zbyt przekonana do tej marki]

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tez za nia nie przepadam ale miedzy Bogiem a prawda to trzeba powiedziec ze wyszly im te zestawy calkiem zgrabne

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam

    Ta kurtka na 3 zdjęciu jakiej jest firmy... jak masz namiar podaj dzięki

    OdpowiedzUsuń
  12. zarowno kurtka z trzeciego jak i piatego i kazdego innego zestawu pochodzi ze sklepu pull and bear znajdziesz go w kazdej w miare ogarnietej galerii

    OdpowiedzUsuń
  13. b.fajne stylizacje,inspirujace do dzialan,szczegolnie dla młodych tAKICH JAK JA!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.