Moda męska Wiosna Lato 2011 Dr Denim Jeansmaker



Wiosenno-letnia kampania marki Dr Denim budzi skrajne emocje. Na zdjęciach promujących najnowszą kolekcję oprócz młodych ziemniaków, furażerek i chorągiewki nawigacyjnej pojawiły się wypchane zwierzęta. Po jaką cholerę denerwować obrońców praw zwierząt i straszyć małe dzieci? Nie wiem. Pomysł chybiony, a i sama kolekcja do wybitnych nie należy. Bawełniane chinosy z podwiniętymi nogawkami, kraciaste koszule, kolorowe skarpety, trochę palonego beżu i mnóstwo szarości - pachnie mi tu letnim obozem treningowym dla Hitlerjugend. Hans podaj proszę granat.

















5 komentarzy:

  1. zestaw okazjonalny, gratki za podkolanuwki !

    wlodek filipek

    OdpowiedzUsuń
  2. Włodek, nie masz wrażenia, że coś tu jest nie tak? Nie wiem jak Tobie, ale mnie zdjęcie faceta z wypchanym orłem wygląda jak pocztówka z ośrodka wypoczynkowego dla Wehrmachtu.

    OdpowiedzUsuń
  3. W ogóle, bardzo dziwny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwazam ze to jest jakas reklama tylko trudno mipojac czego, jesli chodzi o szok artystyczny to jest ok ale co to ma byc to ze to zamiesciles to fajnie przeciez nie wszystko musi wszystkim lezec no nie

    wlodek filipek

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze z tego wszystkiego są chyba buty...
    Tom

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.