Moda męska Wiosna Lato 2011 GANT Rugger

























Wytarty jeans, uszlachetniona bawełna i kratka, która wreszcie straciła anonimowość - to znaki szczególne wiosenno-letniej kolekcji GANT Rugger. Nowa linia GANT to wielki ukłon w stronę wielbicieli stylu preppy. Amerykański luz jest widoczny wszędzie. Począwszy od klasycznych chinosów w odcieniach spokojnego beżu i głębokiego grantu, a skończywszy na wyrazistej kratce, która pokryła nie tylko szorty, ale i marynarki. Zobaczcie sami.












źródło: gantrugger.com

4 komentarze:

  1. pawel co ty uzywasz ford mustang 500 shelby
    ale masz tempo

    wlodek filipek

    OdpowiedzUsuń
  2. gant w/g mnie ma dobry sweter, i pasek czerwony tu wprawdzie go nie ma ale oni maja go w kolekcji ok 100 euro acha jesze zulte rekawiczki reszta w/g mnie tandeta ale to jest moje odczucie i tylko moje ta marynka to kiepska kopia black watch tartan orginal ze szkocjii gant to chwycil za laurenem ale dobrze kratki z lat 70 znuw na tapecie,,,
    narazie post o zegarkach pawel nawieksze wrazenie pozostale fajne

    wlodek filipek

    OdpowiedzUsuń
  3. Włodek z mustangiem shelby 500 nie mam najmniejszych szans :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tu sa koniki www.mustangheaven.com kolorki do wyboru to tak na marginesie
    mnie pawciu twoje zestawy kosmicznie sie podobaja ralfik, gancik,ziiiro prawie jak na foksal taka drobna sugestia moze cos bys wrzucil o franku tym malym franku, FRANK BULLITT.

    WLODEK FILIPEK

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.