Moda męska Wiosna Lato 2011 Humor


Co jak co, ale duńscy styliści wiedzą jak połączyć ze sobą zwariowane wzory i żywe kolory w spójną całość. Wiosenno-letnia kolekcja Humor to prawdziwy festiwal denimu i geometrycznej pstrokacizny. Wydawać by się mogło, że to istny cyrk. I rzeczywiście coś jest na rzeczy, bo zabawne t-shirty, spodnie z komicznie obniżonym stanem i kolorowe skarpetki naciągnięte do granic przyzwoitości nie dodają powagi. Z drugiej strony, gdzie jest napisane, że w męskiej szafie musi być jak na stypie? Ciemno, buro i ponuro.
























źródło: insane-for-fashion.com

20 komentarzy:

  1. źródło chyba nie działa, z jakich firm te ciuchy? bo aż zainteresowałem sie tymi kolekcjami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. JEST JAKIES OKRESLENIE, NAZWE ARTYZM , CHYBA NIE WYSTARCZY, PAWEL CO NASTEPNE?
    KOSZULA 6-TE ZDJECIE, KURTKA 4-TE BIORE, RESZTA SUPER ALE DLA MNIE ZA ODWAZNE
    PAWCIU DAWAJ DALEJ, PELETON MA POD GURKE...

    WLODEK FILIPEK

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie widze, że źródło nawaliło :) postaram się to sprostować tak szybko jak to tylko będzie możliwe.

    Dzięki Włodek za miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo rzeczy mi się podoba w tej kolekcji ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. może się podobać :) kolekcja z tych pozytywnie zakręconych

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie znaleźć ubrania tej firmy?

    OdpowiedzUsuń
  7. @Anonimowy: insane-for-fashion.com - to sklep internetowy, który posiada w swojej ofercie ubrania tej marki. Zajrzyj też na allegro, jakiś czas temu widziałem tam ubrania i buty marki Humor.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozytywnie zakręcona kolekcja :)
    Super

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula na zdjęciu nr 6 jest naprawdę ciekawa:-)

    przemo

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kolekcja! Nietypowe kroje, nasycone kolory i ten niski stan... suuuper!
    Tom

    OdpowiedzUsuń
  11. Holender, blog Pawła pustoszy portfele :) Znalazłem fajne spodnie Humor w necie i zakupiłem...
    Tom

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ich hoodies. Świetny label, genialne kolory, wyborna jakość. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  13. FLEX o jakości ich ubrań słyszałem wiele dobrego

    OdpowiedzUsuń
  14. a więc wszystko co słyszałeś to prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. POMOCY!!!!!!!!!!1 GDZIE MOZNA KUPIC UBRANIA Z TEJ KOLEKCJI POMOCY PROSZE !!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam!!! Mam do sprzedania fajną koszulę Humora:) Kolory bardzo żywe, podobnie skrojona jak te na zdjęciu i rękawek 3/4:) Jeśli ktoś jest zainteresowany niech się odezwie na forum. Mogę przesłać parę fotek. Koszula jest nowa. Niestety dla mnie troszkę za mała:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyślij fotki z opisem na magnol666@o2.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne ubrania !!! kocham twój blog !!!!
    kurde sweter z 1 zdjecia boski !

    a spodnie to bym wszystkie chciał !! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Extra ciuchy.
    1. Spodnie ze zdjęcia 11/13/22 lub z 18 (czerwone)
    2. Spodnie ze zdjęcia 21.

    Można jakąś stronkę, gdzie one są bo na allegro ich nie widziałam.
    :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.