ZIIIRO - Zegarki Przyszłości


Wygląda na tani, choć tani nie jest. Kosztuje 120 euro. Całkiem sporo. Biorąc pod uwagę gumową bransoletkę i brak wskazówek. Czy to kolejny gadżet, który w najlepszym wypadku powędruje na dno szuflady? Nic bardziej mylnego. ZIIIRO Gravity mimo futurystycznego designu i "pewnych braków" jest w pełni funkcjonalnym zegarkiem. Wskazówki zastąpiono ledowymi półpierścieniami. Żeby odczytać godzinę wystarczy na nie spojrzeć. Najbardziej nasycone kolorem miejsce na zewnątrz tarczy to minuty, na wewnątrz - godziny. Pomysłowe, prawda?
źródło: ziiiro.com

9 komentarzy:

  1. ale dales czadu.prawdziwy gigant jeszcze raz gratki za ds-ke, amoze cos o monza tag hauer zegarek

    wlodek filipek

    OdpowiedzUsuń
  2. no ciekawe, ale sądzisz, że się przyjmą?

    OdpowiedzUsuń
  3. PEWNIE TO JEST TAKI SZPAN ZE BUL GLOWY, JESLI O MNIE CHODZI TO LYKNE JAK TYLKO POPLACE RACHUNKI. OCH JAK FAJNIE ZE PROWADZISZ TEGO BLOGA. STARAJ SIE GO UTRZYMAC BO JEST FAJNY CO PRAWDA JET JEDEN BLOG O MODZIE MESKIEJ W POLSCE W/G MNIE LEPSZY OD TWOJEGO ALE TO DZIEWCZE MA OGROMNE OPORY ZEBY PISAC ALE ONA MA TAKIE OCZKO ZE WHISKY PRZY NIEJ TO NIC. TWUJ BLOG MA KLASE I POKAZUJESZ CACUSZKA NA NORMALNYM POZIOMIE COPRAWDA W POLSCE JEST MALY POPIS ALE WIDZIALEM ZE 70 000 OTWARC TO ZAWSZE COS. KOLEKCJA DS I TERAZ TE ZEGARKI
    TO ISTNY KOSMOS. GRATKI NA CALEGO. DAWAJ DALEJ. CHCE JESZCZE WIECEJ !

    WLODEK FILIPEK

    OdpowiedzUsuń
  4. fanne :) tylko troszkie drogie

    OdpowiedzUsuń
  5. @WLODEK FILIPEK jesteś analfabetą ?

    Lubię kolorowe zegarki. :D :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę bez takich tekstów - szanujmy się.

    OdpowiedzUsuń
  7. pawel ja nie mam polskich znakow i dlatego moje teksty sa dziwne, z tym da sie zyc, ten wpis analfabeta nierusza mnie bo tu chodzi o zegarki a one sa gigantycznie cudne, dzieki za tips.

    wlodek filipek

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozumiem, chodziło mi o Anonimowego, który nazwał Cię analfabetą. Komentarze, które obrażają innych będą kasowane.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest różnica między nazwaniem kogoś analfabetą, a zwyczajnym zapytaniem. Taka treść pytania również i mi nasunęła się na myśl, gdy czytałem wypociny Pana Włodka. Jeśli już nie masz zdolności alfabetycznych, to proponuję zainwestować w słownik, ewentualni filtrować tekst przed napisaniem w bodajże mozilli bądź Wordzie. Jeśli mamy się szanować, to szanujmy się również poprzez prawidłowe pismo (chyba, że nie szanujemy ludzi i zasad ogólnie przyjętych).

    Anonimowy 2

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.