Moda męska Wiosna 2011 Inspiracje z Paryża











zdjęcia: gq.com

8 komentarzy:

  1. gdzież szukac takich mężczyzn :D?

    OdpowiedzUsuń
  2. Proponuję szukać... w Paryżu :-)Tylko może nie w tych cętkowanych botinkach, bo srednio udane.
    Tom

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi cętki :) wpadły w oko, odważne ba u mężczyzn nawet kontrowersyjne

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę takie butyy, są rewelacyjne! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ja generalnie nic nie mam przeciwko ocętkowaniu ;-) Bardzo podobaja mi się u Cavalli'ego - on jest przecież mistrzem od dzikich zwierząt. Natomiast TE KONKRETNE buty nie przypadły mi do gustu, są troche zbyt tandetne.
    Tom

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas w Polsce moda dla mężczyzn jest czymś bardzo dziwnym i nie tolerowanym przez społeczeństwo. Rzadko który chłopak umie wyciągnąć coś z szafy i stworzyć z tego dzieło sztuki.Nie wspominając już o zestawach, które widzieliśmy na zdjęciach powyżej. Dlatego moda jest tylko dla tych najodważniejszych i tych, którzy nie boją się słów krytyki i głupich żartów po ich adresem.

    OdpowiedzUsuń
  7. obydwie pary butów są boskie , zarówno w panterkę jak i drugie z obrazkiem ! jednak obawiam się że u nas w Polsce spotkałoby się to z wyśmianiem i glupimi tekstami, ale do odważnych świat należy !
    nie wiesz może jakiej firmy są te buty drugie ? (biało - obrazkowe :))
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.