Moda męska Wiosna Lato 2011 - 35 Gorących Stylizacji


Nie mam ostatnio zbyt wiele wolnego czasu. Śniadania jem w Mc'Donaldzie, ciągle gdzieś gonię, z niczym się nie wyrabiam. 20 minut temu postanowiłem to zmienić. Wyłączyłem telefon, wyszorowałem kabinę prysznicową, zgasiłem światło i zacząłem nadrabiać zaległości. W towarzystwie coca-coli i You Can Dance w tle obejrzałem setkio zdjęć i przeanalizowałem mnóstwo stylizacji. Dlatego pozwólcie, że dzisiejszą notkę poświęcę w całości wiosenno-letnim outfitom, którymi zachwyciłem się - nie raz, nie dwa. W zestawieniu królują wielkie domy mody, ale nie zabrakło również mniej znanych projektantów. Co by nie pisać - życzę Wam miłej inspiracji. 



































zdjęcia: gq.com

4 komentarze:

  1. Faktycznie, ciągłe życie w biegu nas chyba przytłacza coraz bardziej. Co do stylizacji to niektóre zachwyciły moje oko ale w niektórych nie chciałabym widzieć mojego faceta:) pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze zdjęcie - czyja to kolekcja?

    OdpowiedzUsuń
  3. niektóre wręcz genialne ;O

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosna tchnie świeżością. Największym jej atutem są niebieskości (np. piękne garnitury), pewnym minusem - ekspansja mokasynów
    Tom

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.