Zestaw #68 Kraciasta poszetka i czerwone spodnie


Na co dzień układam ją starannie, ale dziś postanowiłem inaczej. Stop estetycznej pedanterii. W przypływie fantazji pomyślałem - a gdyby ją tak wymiętosić i w kieszeń koszuli niechlujnie wepchnąć?


Pomysł szalony, ale godny zrealizowania. Wielbiciele starej szafy wyklną mnie, o herezję i brak gustu oskarżą, a nawet dress codem postraszą. Ale nic to. Sztywne trzymanie się zasad jest nie dla mnie.


koszula Fred Perry - 7 zł secondhand
poszetka H&M - 10 zł wyprzedaż
chinosy H&M - 79,90 zł H&M
espadryle H&M - 39,90 zł H&M



22 komentarze:

  1. Podoba mi się i według mnie jest to najlepszy zestaw ze wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, dobry set, ale moim zdaniem góra trochę za skromna ;)

    Ba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, ale buty OKROPNE !

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie świetne, ale buty nie wpisują się w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z jakimi reakcjami spotykasz się drogi Pawle na naszych polskich ulicach? Wszak ubierasz się niekiedy inaczej niż nasi mili i nietolerancyjni rodacy.

    OdpowiedzUsuń
  6. @Wiciu: dzięki, to miłe i fajne, że raz na jakiś czas ktoś tak skomentuje set :) pozdrawiam
    @Ba: góra może i ciut za skromna, ale chciałem uniknąć efektu "przebrania się" :) z resztą było tak gorąco, że hej....
    @Nothing obliges: dzięki :)
    @Anonimowy: buty są pasiaste, to fakt :) nie każdy lubi te klimaty, nic na siłę
    @mejdinka: Rozumiem :) gdyby podobały się wszystkim to oznaczałoby, że coś tu jest nie tak :)
    @Anonimowy: Niekiedy ubieram się inaczej niż nasi mili rodacy, ale moje wariactwa nie wychodzą poza pewne ramy. Być może dlatego nikt mnie nie zwyzywał, skopał ani nie okradł za to jaki kolor spodni noszę :) Nie jest tak źle jak mogłoby się wydawać. Więcej odwagi! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wydaje mi sie ze spodnie lepiej by wygladaly troche bardziej podwiniete, tak zeby odslaniac kostki... co do reszty nie mam zastzezen ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. oczyscicie zastrzezen (palec uciekl, zeby nie bylo ;) )

    OdpowiedzUsuń
  9. @Marcin: też o ty myślałem, ale nie chciałem tego robić - i tak mam krótkie nogi :)dzięki za komentarz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ...REWELACJA :-)))
    Buty rewelacyjne...sam się nad nimi zastanawiam. Tak na marginesie...ten zestaw ostatecznie mnie przekonał do kupna czerwonych spodni...jakoś do tej pory nie mogłem sobie wyobrazić siebie w tym kolorze...jednak powyższe zdjęcia jak najbardziej do mnie przemawiają...najwyższa pora pozbyć się obaw :-)))
    Już chyba pisałem, że Twój blog jest bardzo inspirujący :-]

    Paweł

    P.S. Słusznie, że nie dajesz się zastraszyć wyznawcom "dress code" ;-P

    OdpowiedzUsuń
  11. @Paweł: Dzięki :) Buty są godne uwagi, idealne na lato. Nie chodzi mi o ich pasiasty wzór ale o komfort noszenia. Są bardzo wygodne.
    P.S
    Odwagi :) !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Może i jestem dziwny, ale mnie się to nie widzi. Koszula + spodnie ok, spodnie +buty ok, ale jakoś całościowo nie przekonuje mnie to. A tak od siebie dodam, że sam często popełniam podobne "błędy".

    OdpowiedzUsuń
  13. @Anonimowy: Masz prawo do własnej opinii. I po to są komentarze żeby ją wyrażać. Cieszę się, że zrobiłeś to w kulturalny sposób :) Apropo "niepasowania" lub "niespójności" masz rację. Zestaw jest chaotyczny, może nawet pachnie cyrkiem, ale dobrze się w nim czuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ...i się przełamałem...dziś kupiłem czerwone spodnie...nawiasem mówiąc te same ;-) hehehe...co do butów to zastanawiam się nad tymi "pasiakami" lub czarnymi...mogę kupić tylko jedne, a nie mogę się zdecydować :-)

    Paweł

    OdpowiedzUsuń
  15. @Paweł: no to super :) jak zrobisz to prześlij fotkę, chętnie wstawię do działu "stylizacje czytelników"

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna stronka fajne pomysły dobra inwencja Dobry kolor czerwony spodni Trzeba przełamywać nudę w kolorach :):) sam nosze kolorowe


    lub te sa świetne oczywiście nie do tego zestawienia

    http://www.adidas.com/originals/pl/#/product/G44662 mega wygodne

    były by ok biale bez pasków
    Ale to juz sie czepiam :) Mam zasadę że nie łącze kratek z paskami to tak jak imprezce ded metalowej puści celine djon :)
    pozdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. @Anonimowy: Dzięki za miłe słowa. Apropo przełamywania nudy jestem tego samego zdania. Dlatego kolor kolorem, ale wzór wzorem :) Kratka z paskami czemu nie :) ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Według mnie bardzo udana stylizacja.Praktycznie wszystko mi się w niej podoba,wyjątek stanowi poszetka umieszczona w kieszeni koszuli, moim zdaniem wygląda to trochę pretensjonalnie i daje efekt lekkiego przekombinowania:). Poszetka jak dla mnie wygląda dobrze tylko w połączeniu z marynarką.

    PS. Gratuluję ciekawego bloga i czekam na kolejne wpisy.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dobrze! Nawet nie przyczepie się do espadryli, za którymi nie przepadam. Koniecznie trzeba mieszać paski z kratą!
    Tom

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne przełamanie dogmatów ws. poszetki - po 1. w brustaszy koszuli, po 2. koszuli casualowej. Ktoś wspomniał, że może pretensjonalnie, ale jeśli Ty się dobrze w tym czułeś to (co widać) to i dobrze wyglądałeś.

    P. S.
    wybacz pytanie, ale muszę zapytać o secondhandy, w których zdobywasz takie skarby - podasz kilka adresów? Albo H&M z takimi przecenami?

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow - stylowy facet! Miła odmiana po standardowym zestawie sandały plus skarpetki królującym obecnie na naszych ulicach ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.