Zestaw #69 Koszula electric blue i czarne conversy


Ciemne gładkie jeansy powinny znaleźć się w szafie każdego faceta. Każdego, bez względu na wiek, wykonywany zawód i wielkość tyłka.
Od kilku dni, z powodu upałów, których nie znoszę, łącze je z różnymi dziwnymi rzeczami. Np.dziś z nasyconą do granic możliwości niebieską koszulą, czarnymi jak smoła trampkami i dzianinowym krawatem. Prosto, niedrogo, ale z pazurem.


jeansy H&M - 49,90 zł H&M
trampki CONVERSE - 179 zł aukcje Sport&Styl
koszula H&M - 59,90 zł H&M
krawat noname - 5 zł secondhand


20 komentarzy:

  1. koszula jest super, ładnie Ci w niebieskim:)

    OdpowiedzUsuń
  2. @shelbey: bardzo dziękuję :) a koszula jest rzeczywiście super, jak na 59,90 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ...świetnie jak zwykle :-] Ja dodałbym jeszcze pasek do spodni ;-)
    Zajefajny krawat :-))) GRATULACJE!

    Paweł

    OdpowiedzUsuń
  4. @Paweł: Dzięki. Kusił mnie czerwony pasek, ale poświęciłem go w imię proporcji. Pasek "osadziłby" moje i tak niskie zawieszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm...może rozwiązaniem byłby czarny!?! Wtedy mielibyśmy zawsze modną klasykę...a zawieszenie nie "opadło" by zbyt nisko ;-P Choć mam świadomość, że takie rozwiązanie jest dość przewidywalne, żeby nie powiedzieć nudne ;-]
    Z resztą tak też jest OK...ja mam fioła na punkcie pasków więc uznajmy, że się czepiam :-P hehe

    Paweł

    OdpowiedzUsuń
  6. @Paweł: czarny byłby ok :) następnym razem będę o nim pamietał

    OdpowiedzUsuń
  7. :-))) OK, czekam na kolejny zestaw...tym razem z paskiem...niekoniecznie czarnym ;-)

    Paweł

    OdpowiedzUsuń
  8. zmienilabym jeansy na czarne spodnie :)

    zapraszam do siebie na http://fashionmugging.blogspot.com !

    OdpowiedzUsuń
  9. @FashionMugging: też o tym myślałem, ale cały w czerni z niebieską koszulą? dla mnie brzmi to zbyt banalnie ;) p.s czarne spodnie mam w praniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. niestety mam wrażenie, że w przypadku Polaków dobrze skrojone, dopasowane dżinsy to rzadkość - przedział wiekowy od 30 w górę lubuje się w workowatych, bezkształtnych i wytartych spodniach pamiętających lata 90., a młodociani przystojniacy gustują w rurkach tak obcisłych, że przy zakładaniu pomagają sobie chyba łyżką...:) pomiędzy tymi przedziałami jest jakaś grupa wiekowa mająca trochę zdrowego rozsądku i zmysł estetyczny ale patrząc statystycznie, nie jest to grupa zbyt liczna ;)
    oczywiście upraszczam i uogólniam :) zestaw podoba mi się, chociaż kojarzy z pracownikiem wielkiej, bezdusznej korporacji, wysysającej duszę :) jednak rozumiejąc, że są sytuacje wymagające schludnego, eleganckiego wizerunku bez zbytnich ekstrawagancji, mogę jedynie przyklasnąć całej stylizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. @Tattwa: Jesteś bystrą obserwatorką :) Rzeczywiście, dobrze dobrane jeansy to rzadkość na polskich ulicach. Ale sytuacja z roku na rok się poprawia. Prognoza jest optymistyczna :) Dziękuję za Twój głos w dyskusji ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam wiele frajdy z czytania twojego bloga ( tylko się nie obrażaj - nie mam nic złego na myśli), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Pawle, szafirowy, wąski, zamszowy pasek z Zary - oto godne dopełnienie tej kompozycji.
    Tom

    OdpowiedzUsuń
  14. @dzey: Potraktuje to jako komplement :) Pozdrawiam i życzę miłej zabawy
    @Tom: dobry pomysł TOM, taki pasek chodzi mi po głowie :) myślałem też o kanarkowym

    OdpowiedzUsuń
  15. hej:)
    zgadzam się z ""tattwa"" to prawda ciężko spotkać zachowane proporcje w ubiorze Odnośnie brakującego paska to ja ""zaryzykowałbym moze w metalowe blaszki w ciemnym kolorze Nadało by to rokowego wyglądu?:) Mam pytanko czy mogę zaprezentować swoje zestawienia, propozycje ?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. @Anonimowy: Jasne, że tak :) wyślij mi @ na pawel.zegarow@stylomaniak.com

    OdpowiedzUsuń
  17. to super jak znajdę chwile czasu zrobię fotki Fajnie że jest taki blog mozna podzielić się spostrzeżeniami bo ileż to można gadać z kumplami o dupach lub samochodach a o modzie w ogóle bo praktycznie nikt nie zwraca uwagi jak chodzi ubrany echh Coś w Polsce rusza się w tej kwestii ale jeszcze jesteśmy w powijakach :) dziewczyny też powinny być wymagające w stosunku do wyglądu facetów ja nie mówię o przesadzie Bo chcę być uważany za normalnego faceta, który dba o siebie Nic wiecej po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. @Anonimowy: Co prawda to prawda. Każdy kto chce pogadać, nie tylko o modzie jest tu zawsze mile widziany. Na zdjęcia czekam z niecierpliwością :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. ekstra krawacik i super twarzowo Ci w tym kolorze! :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.