Zestaw #71 Białe spodnie i jeansowa koszula


Kilkanaście lat temu białe spodnie były znakiem rozpoznawczym członków zespołu Bee Gees. Nie przepadam za bujnym owłosieniem, ani za muzyką opartą na wielogłosowej harmonii śpiewanej falsetem, ale sukces jaki osięgneli bracia Gibbowie jest niekwestionowany. Miliony sprzedanych płyt, tłumy fanów na całym świecie i worki pieniędzy zarobione na trasach koncertowych - to mówi samo za siebie. Panie i Panowie, oto jeden z najpopularniejszych klipów na świecie: Stayin' Alive.


Po takim supporcie nie pozostaje mi nic innego jak tylko zaprezentować Wam moją wariację na temat białych spodni, lat 70 i plażowych kapci. Żeby nie było nudno zawiązałem sobie brązowy pasek na supeł, dodałem do niego trochę rozbielonego błękitu i drobny marynarski akcent. Życzę owocnych inspiracji i udanych łowów na letnich wyprzedażach.


spodnie H&M - 40 zł wyprzedaż
espadryle H&M - 39,90 zł H&M
pasek H&M - 39,90 zł H&M
koszula H&M - 59,90 zl H&M


10 komentarzy:

  1. bardzo fajny zestaw ! połączenie jeansowej koszuli i białych spodni rewelka !

    OdpowiedzUsuń
  2. i znowu rewelacyjny zestaw :-))) I pasek jest :-P hehehe
    Wczoraj oglądałem te spodnie, ale jakoś nie byłem przekonany...hmmm...chyba po nie wrócę ;-]

    Paweł

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz w tych spodniach i koszuli, bardzo Ci pasuje taki zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  4. super zestaw, szczególnie podoba mi się pasek :))))))))))
    a te wyprzedaże to już są w h&m ? :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. :) dziękuje Wam kochani za wszystkie komentarze, przepraszam, że dopiero teraz, ale przez ostatnie kilka dni byłem odłączony od internetu :> cieszę się, że moje wariactwa spotykają się z Waszym uznaniem, będą następne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę fajny zestaw :) Dobrze to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko w jak najlepszym wykonaniu ! kolejny sukces :)

    Pozdrawiam Adam,

    Zapraszam na mojego nowego bloga tym razem po polsku.

    http://bmagazyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. @Fashion is me: Dziękuję, to miłe słyszeć, że moje wariactwa spotykają się z uznaniem. Twój nowy blog zapowiada się bardzo ciekawie. Czekam, aż rozkręci się na dobre i zachęcam wszystkich do klikania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te espadryle. Zwykle mi się nie podobają takie buty u mężczyzn, ale tu jakoś ta zasad nie ma zastosowania :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.