Zestaw #73 Białe spodnie na WFS2011


Dorota Wróblewska, pełna wdzięku i pasji bizneswomen już po raz siódmy zorganizowała na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie galę mody Warsaw Fashion Street 2011. Tematem tegorocznej edycji były Kultury Świata. Na największej w Polsce imprezie plenerowej poświęconej modzie młodzi projektanci zapewnili licznie zgromadzonej publiczności istne morze estetycznych doznań. Po fali zachwytów przyszedł czas na chwilę refleksji nad losem bezpańskich zwierząt. Charytatywny pokaz psiaków rozczulił nawet najtwardszych twardzieli. Punktem kulminacyjnym była GALA GŁÓWNA o 19:30. Jak było? Nie wiem, nie byłem.




Korzystając z przerwy między pokazami postanowiłem powęszyć w kuluarach i zrobić kilka zdjęć. Lojalnie uprzedzam, że przerwa były bardzo krótka, jej większość przeznaczyłem na konsumpcję kanapki, toteż nie powęszyłem za bardzo, a i zdjęć jest garstka. Nędzna pod względem ilości, ale jakże bogata w styl.

Bardzo sympatyczny team :)

Najbardziej stylowy facet na Warsaw Fashion Street 2011
Mój ulubiony specjalista od pokazów mody - Jarosław Szado.

TU MIAŁO BYĆ ZDJĘCIE Z MOIM ULUBIONYM FELIETONISTĄ Z NEWSWEEK'A - MICHAŁEM ZACZYŃSKIM. MIAŁO BYĆ, ALE NIE MA. BĘDZIE ZA ROK.

Na koniec mój dzisiejszy zestaw. Białe spodnie, błękitna marynarka, zwykły t-shirt i boat shoes'y. Spokojne kolory, duże kontrasty i trochę włoskich akcentów w tle. Życzę Wam owocnych inspiracji/darcia łacha i miłej dnia/nocy :)





16 komentarzy:

  1. Stuprocentowo TAK! Cieszę się, że tym razem bez dżinsowej koszuli :-)
    Tom

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej!
    Fajny zestaw w lodowo chłodnej tonacji - w sam raz na upalne dni :-)
    pozdr.Vslv

    OdpowiedzUsuń
  3. @Tom: Dzięki Tom. Apropo jeansowej koszuli to czeka ona w długiej kolekcje do prania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Vislav: Cześć :) Vislav! Tonacja tonacją, ale uwierz mi, że wczoraj trochę zmarzłem :) Niby środek lata, a zimno było jak w psiej budzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. no no no no jest zajeb*** ;-))) Nic więcej nie powiem ;-]

    Paweł

    OdpowiedzUsuń
  6. To zdecydowanie NAJLEPSZY zestaw, w jakim Ciebie widziałem. Dlaczego najlepszy? Może dlatego, że najbardziej przystępny, wszystko się ze sobą łączy, do siebie pasuje, zupełnie nic nie psuje tego pozytywnego wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. @Foxy Lejdi: To prawda, żałuję, że nie zrobiłem więcej zdjęć.
    @Paweł: Dzięki :)
    @Anonimowy: Dziękuję :) Trafiłem w Twoją estetykę ?

    OdpowiedzUsuń
  8. set jest swietny, połączenie kolorów idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądałeś, przyznam, że widziałam Cię ;)
    Pozdrawiam. Gabanka ;)
    Ps: Ciekawy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekstra blog i świetny outfit :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. o dobry blog,bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo udany zestaw. Cóż to za marynarka?

    OdpowiedzUsuń
  13. Pawle...Jestem na tak ;D Sama mogłabym się tak ubrać ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi się podoba, chciałabym swojego męża czasem tak ubrać ale on woli t-shirty z napisami... ech...

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.