Moda męska Wiosna Lato 2011 - THUNDERBOX

Tsuyoshi Morita [tsujoszi morita] - jeszcze 10 minut temu byłem święcie przekonany, że to specjalność Pana Chao, zawsze uśmiechniętego szefa budki z chińskim jedzeniem za rogiem. Myliłem się. Tsuyoshi Morita nie jest wariacją na temat kurczaka w sosie słodko-kwaśnym. Tsuyoshi Morita to prawdziwy artysta, wariat, wizjoner jakich mało, przed którym chylę czoła.
Jego debiutancka kolekcja "GYRO CASE" dla japońskiej marki THUNDERBOX obfituje w elementy zaczerpnięte nie tylko ze stylu grunge i street, ale także sagi STAR WARS. Zobaczcie sami ten performens. Założę się, że jeśli istnieje jakaś pozaziemska cywilizacja zdolna wypalić skręta, to tak właśnie noszą się jej przedstawiciele.
















6 komentarzy:

  1. I actually really like those baggy, ankle length pants, It looks pretty cool

    OdpowiedzUsuń
  2. Japończycy przeciez zawsze byli potęgą w modzie alternatywnej, niecodziennej i z wielką wyobraźnią - np. Yamamoto, marka Atatchment, C'N'C etc. Bardzo dobra propozycja, chociaż nakrycie głowy na codzień chyba bym sobie darował ;-)
    Tom

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo ja!!!!!! zakochałem się!!! nie wiesz czy ma jakiś butik on-line, albo gdziekolwiek indziej się sprzedaje?

    Zapraszam do lektury, po dłuższej przerwie:
    www.king-cock.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Anonimowy: Dzięki :)
    @karolinas-style.ca: I like it :) baggy pants are really cool :)
    @Tom: Zgadzam się z Tobą Tom. Większość niszowych dizajnerów to Azjaci, którzy zarabiają na swoim alternatywnym spojrzeniu krocie.

    OdpowiedzUsuń
  5. @Łukasz Marciniak: Byłem na oficjalnej stronie, ale butiku tam nie zauważyłem(?) albo nie pamiętam, że zauważyłem :)
    Twojego bloga i ja polecam ! :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.