Zestaw #75 Marynarskie paski i dzianinowa marynarka

Warszawa, 28 lipca

Pogoda nas nie rozpieszcza. Oj, nie rozpieszcza. Wiatr, deszcz, wiatr, deszcz, wiatr... i tak w kółko. Przez większość dnia na Mokotowskiej było zimno i mokro jak w psiej budzie. Ale, nie ma tego złego. I tak nie lubię upałów. Kwadrans dziennie z nieśmiało wyglądającym słońcem w tle w zupełności mi wystarczy.

Na zdjęciach, nie bójmy się tego powiedzieć dość marnej jakości możecie zobaczyć wariację na temat casualowej wersji stylu marynarskiego i moją uśmiechniętą gębę. Oto i ona:


Poziome paski (39,90 zł H&M), wygrzebane w [kerfurze] jeansy (79 zł Lee), boat shoes (79,90 zł H&M) i "dresowa" marynarka tzw. [ankonstrukted blejzer] z wyprzedaży (44,90 zł Pull&Bear).
Jak zawsze życzę Wam miłej inspiracji i przypominam: "sezon wyprzedażowy chyli się ku końcowi" czyt. to najlepszy moment na zakupy.

11 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz. :)

    Gdybyś miał wolną chwilę, wpadnij, proszę:
    dominique-f.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ostatnio kupiłem tą marynarkę w pull&bear ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Dominique: dziękuję, byłem już na Twoim blogu :) będę tam zaglądał
    @anonimowy: :) dobrze sie nosi :) ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Szacunek, Paweł
    Tom

    OdpowiedzUsuń
  5. :-))) ja też chcę taka marynarkę...o secie gadał nie będę...po co skoro jest "grejt" jak zawsze :-P hehe

    Paweł

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  7. @Tom: dzięki :) p.s wyślij mi @ na pawel.zegarow@gmail,com mam do Ciebie sprawę
    @Paweł: marynarka była taniuśka, nawet nie kosztowała 50 zł, dodam, że w hm jest bardzo podobnej jakości tyle ze w kolorze wyblakłej kościelnej myszy i dużo droższa, 149 zł
    @Rose: dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ...właśnie ta w H&M strasznie mi się podoba, ale cena mnie trochę zniechęca...oprócz tej szarej jest jeszcze granatowa :-]

    Paweł

    OdpowiedzUsuń
  9. @Paweł: widziałem :) miałem nawet przez 1 dzień, ale oddałem. Trudno wymagać od dresowych marynarek taliowania, ale roz. S który miałem wyglądał jak wór.

    OdpowiedzUsuń
  10. ...akurat na mnie leży świetnie...ale ta cena mnie przytłacza...na szczęście z odsieczą przychodzi allegro...jedyne 49,99zł.trzeba tylko wymienić guziki, bo są metalowe i nie wyglądają dobrze, no ale to kwestia jakichś 10zł. :-)))

    Paweł

    OdpowiedzUsuń
  11. @Paweł: Polak potrafi - to lubię ! :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.