Massimo Dutti - Moda męska Jesień/Zima 2011

Jesień zbliża się do nas wielkimi krokami. Dni są coraz krótsze, a temperatury coraz niższe. Już niedługo trzeba będzie rozstać się z lnianymi koszulami, pożegnać przewiewne chinosy i uzupełnić garderobę o cieplejsze ubrania. 
Jakie propozycje przygotowała dla mężczyzn hiszpańska marka Massimo Dutti? W jesienno-zimowej kolekcji nie zabraknie ciężkich tkanin w neutralnych kolorach oraz drobnej kratki, która w tym sezonie zdobi nie tylko koszule, ale także marynarki. 










zdjęcia: massimodutti.com

8 komentarzy:

  1. Spokój, harmonia...chłód emocji. Ładne, ale bez iskry co rozpala...
    Tom

    OdpowiedzUsuń
  2. nowa kolekcja zapowiada się rewelacyjnie!'
    Pozdrawiam:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Marynarka w kratę i torba rewelacyjne...kolorystyka typowa...bura, szara, jak dla mnie bez szaleństwa...ale może już taki los jesienno-zimowych setów!?! :-/

    Paweł

    OdpowiedzUsuń
  4. @Tom: Zgadzam się z Tobą Tom. Kolekcja jest bardzo "zachowawcza", to modny ale bezpieczny casual, może nawet za bardzo? Zauważyłeś marynarko-sweter - na 5 zdjęciu?

    @Paaula: :) Pozdrawiam

    @Paweł: Chyba tak. W tym sezonie projektanci podzieli się na tych spokojnych i nadpobudliwych :) o kolekcjach tych drugich wkrótce na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. @Tom: Nie każdy lubi wyróżniać się z tłumu. Lubie dobrej jakości ubrania, które niekoniecznie skupiają na mnie wzrok przechodniów. Kolekcja MD jest trochę szara, bura, jak dla mnie idealna. pzdr Roxi

    OdpowiedzUsuń
  6. ...w takim razie czekam z niecierpliwością na te "nadpobudliwe" kolekcje :-) hehe
    Chyba przez pogodę dopada mnie chandra...stąd moje ciągłe marudzenie na przedstawianą kolorystykę :-P

    Paweł

    OdpowiedzUsuń
  7. @Paweł: Pogoda w Warszawie też nie dopisuje. Deszcz i nieśmiało wyglądające słońce...lato finiszuje w słabym stylu. Apropo "nadpobudliwej" kolekcji mam coś ekstra, wstawię za 2 dni :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Paweł Z.: tak, zauważyłem - nawet kto wie, czy obok akcesoriów ten sweter nie jest najsilniejszym punktem tej kolekcji.
    Tom

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.