Stylizacja #78 Spodnie z obniżonym stanem, trampki i rock'n'roll


Spodnie z obniżonym stanem chodziły za mną już od dawna. Szukałem ich długo, aż w końcu znalazłem. I to jakie! Doskonale skrojone, w przepięknym granatowym kolorze, wykonane z pedantyczną dbałością o każdy detal.


To jeansy duńskiej marki Humor. Marki niszowej pod każdym względem, póki co niedostępnej w Polsce. A szkoda, bo ubrania sygnowane metką Humor są naprawdę niesamowite. Zobaczcie sami. 


Znakiem rozpoznawczym każdej kolekcji Humor są spodnie z obniżonym stanem. Model, który mam na sobie pochodzi z kolekcji Jesień/Zima 2010. Połączyłem go z t-shirtem (20 zł H&M), skórzanymi conversami (179 zł Sport&Styl) i kamizelką z wyprzedaży (40 zł H&M). Prosty, streetowy look.

Spodnie z obniżonym stanem skracają sylwetkę i dodają kilogramów - zwłaszcza w okolicach bioder. Za tak zaburzone proporcji nikt nie wsadzi nas do więzienia, ale przed wyjściem z domu warto pomyśleć i przejrzeć się w lustrze. Jak optycznie wydłużyć skrócone nogi? Bardzo prosto. Wystarczy założyć buty w zbliżonym do spodni kolorze. W ten sposób odzyskamy kilka cm. A jak odciążyć biodra? W tym wypadku z pomocą przychodzi nam asymetria. T-shirt wpuszczony w spodnie "po skosie" rozwiąże sprawę. Ot i cała filozofia.
Ze słonecznej stolicy mówił do Państwa, Paweł Zegarow ;)



20 komentarzy:

  1. Wyglądasz świetnie ! Spodnie genialne. pozdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo... mi też się podoba jak cholera :] Chętnie zobaczyłabym mojego faceta w takich wycieruchach ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie to tak podkradać kreacje? ;-)
    Tom

    OdpowiedzUsuń
  4. ...look streetowy jak najbardziej ok...ja ostatnio też mam wkręta na obniżony krok w spodniach, a do moich faworytów należą dresy z owym krokiem...

    oczywiście stawiam Panu 6 :-)

    Paweł

    OdpowiedzUsuń
  5. @Anonimowy: dziękuję, spodnie są ekstra.
    @Anonimowy: Namów go na takie spodnie ;) - koniecznie
    @Anna: Aniu, bardzo dziękuję :)
    @Tom: Podkradać :) ? Tylko mi nie mów, że masz takie same spodnie ;)) ?
    @Paweł: Dziękuję. A gdzie wyhaczyłeś takie dresy i za ile :) ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie są faktycznie świetne. Tez szukam czegoś podobnego.
    Wszystko ok tylko ta kamizelka mi tu nie pasuje...
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  7. @The Men's Side: dzięki za opinię, dałbyś coś innego "na górę" ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajebiście wyglądasz w tych spodniach. Muszę się nad nimi poważnie zastanowić

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam markę Humor, jednakże tym zestawem nie jestem zachwycony, w sumie zestaw klasycznie dobry, ale te spodnie mnie nie przekonują, albo są na ciebie za długie albo nie wiem, ale za dużo razy sie podwijają, przez co dają brzydki efekt, trampki CONVERSE powinny dodawać uroku, a tak nie jest, gdyby chociaż były typowymi białymi Chuckami Taylorami myślę że wyglądałoby to o niebo lepiej.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pawle spodnie wyhaczyłem na przecenie w New Yorker'ze...uwaga za całe 19,99zł :-) oczywiście zakupiłem od razu dwie pary co bym miał jedne na czarną godzinę :-))) hehehe

    Jeszcze kilka słów co do Twojego zestawu: moim zdaniem kamizelka świetnie tu pasuje...w sumie to nie wiem co innego mógłbyś zamiast niej założyć "na górę" - marynarka będzie zbyt ciężka (chyba, że założyłbyś te dresową, pokazaną w zestawie nr 75 - choć nie jestem przekonany), szalik będzie źle wyglądał, a gdybyś zostawił tylko t-shirt to będzie nudnawo.
    Spodnie są rewelacyjne...ja osobiście nie czułbym się dobrze w modelu który tak gęsto się marszczy na dole...zdecydowanie wolę spodnie tego typu z nogawkami przylegającymi w łydkach. Ale tak jak mówię, to tylko moje upodobania...dlatego też za zestaw wystawiłem najwyższą notę :-)
    Miał być "streetowy look" i wg mnie taki jest! :-)

    Paweł

    OdpowiedzUsuń
  11. @Paweł: Przeceny w NY są niezłe. Pamiętam jak sam kupiłem tam kilka lat temu kurtkę za 39,90 zł :)pod koniec wyprzedaży ceny w NY szaleją :)
    Apropo marszczenia się spodni - ten typ tak ma :) Zobaczcie katalogowe zdjęcia :) na niektórych efekt harmonijki jest wyraźnie zamierzony :) co nie znaczy, że u mnie taki był. Może i są kilka cm za długie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ...rzeczywiście...wyprzedaże w NY są ucztą dla zakupoholików...ja także nabyłem 2 kurtki w cenie 39,99zł, buty za 14,95 i uwaga t-shirt za 3,95zł (cena regularna to 79.99zł).

    Spodnie są OK, wyglądają z lekka "niechlujnie" ale o to chodzi w tym looku :)

    Paweł

    OdpowiedzUsuń
  13. @Paweł: no to juz chyba wiemy gdzie jutro na zakupy wybierze się większość śledzących tą dyskusję :) miłośników przecen

    OdpowiedzUsuń
  14. heheh...dokładnie tak! Tylko zostawcie też coś dla innych moi drodzy :-) Pamiętajcie, że nie tylko Wy chcecie dobrze wyglądać ;-)

    Paweł

    OdpowiedzUsuń
  15. Paweł, oczywiście, że takie mam :-)Jak również niebieskie ze ściągaczami na dole.
    Tom

    OdpowiedzUsuń
  16. @Tom: No nieźle :) Skracałeś je czy nosisz trochę harmonijki ?

    OdpowiedzUsuń
  17. spodnie sa mega

    OdpowiedzUsuń
  18. wiesz co, z jednej strony nie do końca to jest prawdą, że nie są dostępne w polsce. Na Allegro dość łatwo je znaleźć, z resztą sam mam takie ale ja je sobie przywiozłem prosto z Danii i jeszcze miałem farta trafić na przecenę więc zajebiście :D . A co do Twojego wyglądu, jest spoko, ja osobiście jeszcze dodaję full capy new ery.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. @Anonimowy: na allegro łatwo trafić, bo jest tylko jeden sprzedawca, który ma w swojej ofercie ubrania Humor :) dzięki za komentarz

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.