Stylizacja #79 Buty na słoninie i czerwone spodnie


Czerwone chinosy, szary longsleeve i buty na słoninie w kolorze bławatków - to mój zestaw na dziś!




Buty w kolorze bławatków kupiłem na asos.com. Kosztowały 16 GPB, w przeliczeniu na złotówki ok. 75 zł. Biorąc pod uwagę wykonanie (bardzo dobre), wysyłkę (darmowa) i czas oczekiwania (krótki, 3 dni) to dobra cena, nawet bardzo. Podobnej jakości buty np. w sklepie ZARA, jeśli znajdziemy właściwy rozmiar kosztują od 200 zł w górę. Zainteresowanych "butami na słoninie" odsyłam do tekstu "Historia Dżolerów, Bikiniarzy i Teddy Boys'ów".

Jeżeli chodzi o kolorystykę zestawu to sprawa wygląda następująco. Czerwony jest kolorem głównym. Kolorem, który na pierwszy rzut oka dominuje w stylizacji. Co więcej kolorem, który bardzo dobrze wygląda ze wszystkimi barwami neutralnymi. Warto wykorzystać tą informację w praktyce. Ja połączyłem czerwień z szarością, ale biel i czerń też są ok.

Na koniec buty. Poszedłem na całość, zaszalałem, postawiłem na mocny, widoczny z kilometra kontrast. Jeżeli wolisz spokojniejsze stylizacje załóż białe, czarne albo szare buty.

Jak zawsze zachęcam Cię do eksperymentów i zapraszam do komentowania.

chinosy (H&M 79,90 zł)
longsleeve (H&M 39,90 zł)
buty na słoninie (asos.com 16 GBP)



23 komentarze:

  1. Też mam czerwone spodnie ;), masz gust :D
    Pozdrawiam! www.martinees-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. @Martinees X: rzeczywiście :) Ty też masz czerwone, nie wspomniałaś tylko o tym, że masz zgrabniejsze nogi :)) pozdrawiam i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :). Ale nie narzekaj nie masz złych nóg! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale kontrasty :) mocne i bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuję bliskość ideału
    Tom

    OdpowiedzUsuń
  6. @Tom: dzięki :) sugerowałbyś jakąś zmianę (poza plecionym paskiem)?

    OdpowiedzUsuń
  7. Paweł, skąd wiedziałeś, że właściwie o pasek chodzi? ;-) Wiem, jaki masz stosunek do pasków, ale według mnie aż sie prosi belcik w kolorze butów, z dość porządną sprzączką (ale oczywiście bez przesady, nie musi byc to pas bokserski). Bardzo lubię longsleevy i koszula z podpinanymi rękawami.
    Tom

    OdpowiedzUsuń
  8. @Cuksowa: dzięki
    @Tom: Jak to mówią "genialne umysły myślą podobnie" :) ,a tak na poważnie, myślałem o żółtym pasku, ale póki co nie mam takowego

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy mógłbyś zrobić zdjęcie tej bransoletki, którą masz na ręce ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Paweł: po prostu jesteśmy wizjonerami ;-)) A co do żółtego paska - wcale nie byłby od rzeczy, ale raczej cienki w tym przypadku. Miałby być ciekawym akcentem, ale nie dominować.
    Tom

    OdpowiedzUsuń
  11. @Anonimowy: jasnę, że wrzucę fotkę bransoletki
    @Tom: dokładnie taki miałem na myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja chcę tylko dodać, że określenie koloru słoniniaków jako bławatkowego jest autorstwa pawłowego ulubieńca z pewnego forum, który to ulubieniec autoryzuje owo określenie i nie pozwala (nawet Pawłowi) go nadużywać:)

    OdpowiedzUsuń
  13. :) o proszę, kto do nas wpadł :))
    p.s
    wszystko to prawda, kilka dni temu buty zostały określone mianem "bławatkowych" przez Lobbo :) na forum MH Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Można uznać, że te buty są chabrowe (jak te chabry z poligonu ;-))
    Tom

    OdpowiedzUsuń
  15. @Tom: masz na myśli chabry z poligonu, o których śpiewał Daniec :)) ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Paweł, niewykluczone. Pewnie nabijał sie z piosenki z festiwali żołnierskich z Kołobrzegu, które ja pamiętam (Ty nie) z okresu wczesnej młodości :) Ale chabrowy to właściwie bławatkowy...
    Tom

    OdpowiedzUsuń
  17. dzięki za komentarz:) miło widzieć na bloggerze w końcu jakiegoś faceta:)

    OdpowiedzUsuń
  18. darmowa wysylka to byla jakas promocja? bo na asosie juz nic takiego nie znalazlem ...

    OdpowiedzUsuń
  19. @Anonimowy: darmowa wysyła do pl jest zawsze, wystarczy wybrać standard delivery

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna stylizacja, kolory. Te spodnie to nie chinosy, tylko 5cio kieszeniówki :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. @Bollo: Dzięki, spodnie mają 5 kieszeni, ale jeśli wierzyć kampanii H&M to chinosy :) Tak były napis na plakacie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wyglądało by to ładniej i nieco delikatniej z czarnymi trampkami (np. typu vans)
    Mogły by być też to cygaretki z szarymi mokasynkami.
    Co o tym sądzisz..
    Dann

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.