Zestaw #76 Elegancka kamizelka i ciemne jeansy


Tegoroczne lato jest kapryśne jak stara panna na wydaniu. Jak nie ściany deszczu i zrywający peruki wiatr, to nieznośny upał. I tak w kółko. Korzystając z 15 minutowej przerwy pomiędzy pogodowymi anomaliami postanowiłem utrwalić na zdjęciach 76 zestaw.
Dzisiejszy outfit to miks zimnego granatu z szarością doprawiony szczyptą palonego brązu. Jeansy (Lee 79,90 zł), kamizelka (40 zł), bladoniebieski t-shirt z kołnierzykiem v-neck (19,90zł), boat shoes (79,90zł) i niechlujnie zamotane szalisko (29,90zł) - wszystko poza spodniami wygrzebanymi w kerfurze pochodzi z H&M.
Prosto, bez kombinacji.

31 komentarzy:

  1. Wszystkie Twoje zestawy są świetne. Żeby więcej facetów sie tak ubierało. ahh.
    Pozdrawiam i śledzę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie kupujesz tak tanie rzeczy w h&m? ja zazwyczaj jak wejdę to samą drożyznę napotykam lub mocną końcówkę tańszych ciuszków, ostatnio w zarze nawet upolowałem ciekawsze zestawy w podobnej lub zbliżonej cenie

    OdpowiedzUsuń
  3. @erillsstyle: :) dziękuję
    @Chicka: No Chicka ;))) teraz to pojechałaś po bandzie :) dziękuję
    @Anonim: w hm najlepiej trafić na wyprzedaż :) stąd mam kamizelkę za 4 dyszki, resztę kupiłem w regularnych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna kamizelka, zawsze mi się takie podobają, a ten szaliczek dobrze pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne buty, fakt. Ty to w ogóle fajny jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
  6. grunt to potrafić ubrać się fajnie, modnie i w dodatku tanio, bo w sieciówkach, a Paweł Zegarow pokazuje to najlepiej ! uwielbiam takie zestawy.
    mam taki sam pasek i buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. @Keisi: kamizelka jest świetna :) długo takiej szukałem
    @Biurowa: :)))) Biurowa i vice versa :) jakkolwiek się to pisze :)
    @Anonimowy: nigdy nie ukrywałem sympatii do sieciówek i secondhandów :) uwielbiam polowac na okazje :) btw. Ty też nie spodziewałeś się, że buty z hm mogą być aż tak solidne :) ?

    OdpowiedzUsuń
  8. No i jest pasek...GrEjT :-))) Tak na marginesie mam taki sam :-) cudo :-) Zestaw jak zwykle świetny...największy plus za pasek, kamizelkę i szalik :-D

    Paweł

    OdpowiedzUsuń
  9. @Paweł: pasek jest super :) 39,90 zł nie poszło na marne, dzięki Paweł :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. @Paweł Zegarow: owszem, nie spodziewałem się, że mokasyny h&m okażą się aż tak wytrzymałe - już myślałem, że tylko mnie to tak zastanawia. ostatnie jedynie zostałem zmuszony do wymiany sznurówek, które uległy zniszczeniu, ale wcale się nie dziwię, bo były kiczowate, ale z tego, co zauważyłem to w większości "boat shoes" dołączali w zestawie tylko takie.

    btw. Co powiesz z kolei o espadrylach? moje się już powoli rozlatują :( szkoda, że dopiero niedawno wypuścili wersję ulepszoną.

    Pozdrawiam,
    donmatheo

    OdpowiedzUsuń
  11. @Donmatheo: sznurówki na początku nieźle się trzyały, ale teraz...rozlazły się i porwały :) muszę je wymienić
    Apropo espadryli :) miałem 4 pary, wszystkie się rozwalały, jedna po drugiej. Oczywiście zapłaciłem za pierwszą parę, później wymieniłem je na drugą, na trzecią, a po czwartej oddali mi kasę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. @Paweł Zegarow: nieźle to wykombinowałeś z wymianą espadryli, ja na to nie wpadłem ;)
    ja podobnie zrobiłem z czerwonymi chinosami, w których zauważyłem tłuste plamy, więc oddałem, ale nie było już mojego rozmiaru z czerwonych więc musiałem wybrać w innym kolorze :(
    polowałem przez dłuższy czas w różnych sklepach na krwiste czerwone, ale bez skutecznie.
    ostatnio znalazłem jedynie końcówkę kolekcji z cubusa, ale trafiłem na malinowe i brak rozmiaru..

    donmatheo

    OdpowiedzUsuń
  13. @Donmateo: Z wymiany towar na towar korzystam w hm bardzo często. Jakość ubrań w szwedzkiej sieciówce jest marna, ale podejście do klienta i troska o jego dobro naprawdę godna pochwały. A tak czerwonych spodni jak w hm ze świecą można szukać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. tak to prawda, zawsze dbają żeby klient był zadowolony z każdej wydanej złotówki w ich sklepie. pomimo tego, że spotkał mnie przykry incydent u nich, nie zniechęciło mnie to do dalszego polowania i podbijania mody :D

    donmatheo ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. poza kamizelką i chustą na szyi ok, zupełnie nie pasują ani stylistycznie ani do obecnych warunków atmosferycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. @Anonimowy: dzięki za opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestaw, jak wszystkie zresztą :D

    PS: Paweł, istnieje taka możliwość, że widziałem Cię wczoraj w Pull&Bear w złotych tarasach? I to chyba zresztą w tej kamizelce? :D

    OdpowiedzUsuń
  18. @Anonimowy: Cześć :) Dziękuję.
    P.S
    Istnieje taka możliwość :) Wczoraj byłem w złotych tarasach, a w P&B nawet dwa razy. Gratuluje świetnej pamięci i spostrzegaczości, bo rzeczywiście miałem na sobie tą kamizelkę, koszulę i porwane jeansy.

    OdpowiedzUsuń
  19. czym inspirowałeś się podczas tego setu?

    http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/c35_0001_084r_3.jpg]&set=key[rotate],value[0.1]&set=key[width],value[2733]&set=key[height],value[3196]&set=key[x],value[1205]&set=key[y],value[87]&call=url[file:/product/large]

    wygląda dość podobnie, tylko w Twoim przypadku zamiana koszuli na t-shirt (bardziej na luzie) ;>

    @donmatheo.

    OdpowiedzUsuń
  20. @Donmatheo: Faktycznie na pierwszy rzut oka sety wyglądają podobnie. Myślę, że to przez przez połączenie jeans+kamizelka i brązowy pasek. Nie wiem jak Tobie, ale mi nie wpadła mi w oko stylizacją, którą przesłałeś.

    OdpowiedzUsuń
  21. czyli wyprzedziłeś modę ;))
    btw. widziałeś Fall Collection by h&m ?

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajny secik ze spodniami z obniżonym stanem ;P

    OdpowiedzUsuń
  23. @anonimowy: nie widziałem jeszcze fw w hm, a propo wyprzedzania mody wszystko już było:)
    @anonimowy: dziękuje, widziales na forum Czy gdzieś indziej?@anonimowy: nie widziałem jeszcze fw w hm, a propo wyprzedzania mody wszystko już było:)
    @anonimowy: dziękuje, widziales na forum Czy gdzieś indziej?

    OdpowiedzUsuń
  24. oczywiście, zobaczyłem przedpremierowo na forum MH ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. @Anonimowy: super ;) widzę, że udało mi się ściągnąć kilku zainteresowanych modą facetów

    OdpowiedzUsuń
  26. niezupełnie, bo na forum siedzę od dłuższego czasu jak również na Twoim blogu ;) btw. zaraziłeś mnie spodniami z HUMOR - są już w drodze ! :D

    donmatheo.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.