Budrysówka - idealna kurtka na jesień 2011



W czasie I i II wojny światowej chroniła żołnierzy brytyjskiej marynarki przed wiatrem i deszczem. Dziś jest najmodniejszą kurtką sezonu. 








Budrysówka, w Anglii znana pod nazwą duffle coat to sportowa kurtka z doszywanym kapturem, dużymi kieszeniami i charakterystycznym zapięciem. Klasyczna budrysówka jest wykonana z grubej tkaniny, ale w większości sklepów można znaleźć tylko jej poliestrowe odpowiedniki. W poszukiwaniu klasyki warto wybrać się do internetowego sklepu asos.com. Zobaczcie sami.


Pendleton Meets Opening Ceremony Hawkeye Heavy Wool Toggle Coat 380 GPB
YMC Gloverall Duffle Coat 280 GPB
Gloverall Made In London Wool Checkback Duffle Coat 290 GPB
HE by Mango Cropped Check Duffle Coat 34 GPB
ASOS Lightweight Duffle Coat 26 GPB
fot.:asos.com i gypsywearvintage.com


Już jutro pierwsza część przeglądu jesienno-zimowych trendów w modzie męskiej na rok 2011.

10 komentarzy:

  1. Budrysówki zawsze kojarza mi się z dziecinstwem kiedy rodzice co roku kupowali mi albo czerwoną albo granatową, pewnie dlatego kiedy zobaczyłam żółtą to doznałam szoku : P A co do panów to mam nadzieje, że tej zimy zamienia sportową kurtke i polar właśnie na budrysówki, to byloby cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. zapięcie jest straszne, chyba nigdy się do niego nie przekonam

    OdpowiedzUsuń
  3. @Poppyh: po raz kolejny potwierdza się, że rodzice wiedzą co dobre ;)

    @Timmy: widziałem już straszniejsze rzeczy, co do zapięcia to myślę, że na wojnie praktyczność liczy się bardziej od estetyki :)

    @Cuksowa: i ja :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebista kurtka, widziałem ją kilka razy, ale nie wiedziałem jak się nazywa. Torche drogo w tym asosie. Wie ktoś czy mają coś fajnego z tej bajki na allegro?
    Marek

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałem na allegro, ale nie wiem czy moge podac link. Paweł, można wstawić? Joey

    OdpowiedzUsuń
  6. Są świetne!
    Pora szukać okrycia na jesień/zimę i chyba będzie w podobnym stylu jak w twoim poście,ale ja zacznę poszukiwania od sh,tam można znaleźć perełki. ;))

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. @Marek: na pewno jest na allegro sporo takich kurtek, warto poszukać

    @Joey: wstaw :) sam chętnie zobaczę

    @Jago: do sh zawsze warto się wybrać, nigdy nie wiadomo co jest w "nowej kolekcji" :) btw. idę na rajd po sh w poniedziałek

    OdpowiedzUsuń
  8. No dobrze, ale wg. GQ tzw. "budrysówki" modne były jesienią zeszłego roku ...
    Skąd pewność, że i w tym roku tak będzie ?
    ...Chyba że opierasz swoją pewność na założeniu że do Polski wszytko przychodzi z opóźnieniem.

    KOMENTUJ NA MOIM BLOGU
    .. >> ..
    http://trend-mody-raport.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. @Claromonte: budrysówki są ponadczasowe, a zmiany, którym ulegają na przełomie lat są raczej kosmetyczne. Budrysówki wg. GQ były modne w tamtym sezonie, są mode i w obecnym (wystarczy obejrzeć pewną brytyjską kolekcję :), a wg. w następnym sezonie też będą.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.