Peek&Cloppenburg Jesień 2011 - katalog



Boss Orange,Armani Jeans,Jil Sander Navy - to tylko niektóre marki dostępne w sklepach Peek&Cloppenburg.

Pikowane kurtki czy dwurzędowe płaszcze? Nie wiesz co będzie modne tej jesieni? Zaufaj stylistom z P&C. Oto 6 inspirujących outfitów, prosto z jesiennego katalogu Peek&Cloppenberg.











Więcej trendów na Jesień/Zima 2011 znajdziesz tutaj:
Pomarańczowy na wybiegu - Trendy Jesień/Zima 2011
Najmodniejsze golfy dla mężczyzn - Trendy Jesień/Zima 2011
Budrysówka, idealna kurtka na jesień - Trendy Jesień/Zima 2011

Ostre kolory na jesień 2011 - Trendy Jesień/Zima 2011

Kratka - Trendy Jesień/Zima 2011


źródło: thefashionisto.com

6 komentarzy:

  1. Paweł, tych marek wymienionych malutkim druczkiem na pierwszym reklamowym zdjęciu nie ma w polskich P&C. To byłby jakis kosmos, a jest w rzeczywistości dość ubogo.
    Tom

    OdpowiedzUsuń
  2. @Tom: Tobie też rzucił się w oczy Marc Jacobs Shoes :) ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, bardzo mi się rzucił. I Jil Sanders i Givenchy...;-)
    Tom

    OdpowiedzUsuń
  4. cześć Mam pytanie do ciebie Paweł
    czy przypadkiem nie orientujesz się gdzie można kupić markę Philosophy Blues Original Dokładnie chodzi mi o spodnie chinosy mega kolorowe
    Nie ubieram się w tym stylu na co dzień lecz szykuje mi się wesele a widziałem świetne w tikejmaksie czerwone marchewkowe i zielone lecz były same małe rozmiary
    dzieki z góry za info

    ps może mała zmianka o dieslu ma świetne rzeczy moja ulubiona marka koło energie

    pozdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. @Anonimowy: Cześć :) marka PBO jest bardzo trudno dostępna w Polsce. Miałeś szczęście, że trafiłeś na nią w TK. Idź do TK i zapytaj się o dostępność tych spodni w innych sklepach, powinni udzielić Ci takiej informacji. Jeśli nie - ebay.

    P.S
    o dieslu będzie obszerna notka :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. skąd ja znam tego modela... :D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.