Stylizacja #80 Buty na słoninie i jeansowa koszula



Jeansowa koszula - obciach czy must have?





Bądźmy szczerzy - jeans to materiał bez którego nie potrafimy żyć. Jest wytrzymały, wygodny, idealny na prawie każdą okazję. Skoro jest taki wspaniały, to dlaczego wielu mężczyzn i spora grupa kobiet nie potrafi zaakceptować jeansu nigdzie indziej poza własnym tyłkiem?

Czy za czarny PR jest odpowiedzialny Strażnik Texasu?

A może muzyka country?

Mam swoją teorię, ale jestem ciekaw, co myśli każdy z Was na temat jeansowej koszuli.

Zanim dyskusja w komentarzach rozgorzeje na dobre chciałbym zaprezentować Wam moją dzisiejszą, 80. już stylizację. W rolach głównych: jeans od stóp do głów, tzw. total look.

Granatowa koszula (35 zł wyprzedaż - The Trend House) i wytarte jeansy z łatą na kolanie (69 zł wyprzedaż - ZARA). W kieszeni kraciasta poszetka (10 zł - wyprzedaż H&M), a na nogach buty na słoninie (16 GPB - wyprzedaż ASOS.com), które możecie zobaczyć również w zestawieniu z czerwonymi spodniami.



20 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji osiemdziesiątki! ;-))
    Tom

    OdpowiedzUsuń
  2. @Tom: hah :) dzięki, pamiętałeś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A tort? Specjalnie dla Ciebie Natacha Atlas śpiewa "La nuit est sur la ville"!
    Tom

    OdpowiedzUsuń
  4. Brakuje mi ujęcia na stojąco...

    Co do koszuli jeansowej to jestem z tych co się do nich przekonać nie mogą, a przynajmniej nie do wszystkich, raz mi się jedna podobała ale nie było rozmiaru i jak narazie temat upadł...

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Tobie wszystko wygląda dobrze:)
    jeansowa koszula chyba pierwszy raz podoba mi sie z jeansowym dołem.
    i gratuluje 80 !

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się koszule jeansowe jasne, ale twoja też mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. @Anonimowy: Ujęcie na stojąco było, ale zdjęcie wyszło bardzo poruszone :) Widziałeś koszule jeansowe w H&M?

    @Chicka: To tak jak na Tobie :)) ! dziękuję Chicka i pozdrawiam

    @Anonimowy: Przez długi czas chodziłem tylko w jasnych. Nie wiem dlaczego, ale ciemne wydawały mi się jakieś smutne :)

    !!!! KOCHANI !!!!
    Mam do Was prośbę. Wpisujcie proszę swoje imię pod komentarzem, zwracanie się do Was "per" anonimowy jest słabe ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz. Nigdy nie byłem zwolennikiem koszuli z jeansu, ale teraz widzę, że można naprawdę fajnie ją nosić. p.s filmik z cowbojami jest ekstra ;]]
    Marek

    OdpowiedzUsuń
  9. Słabe jest dodawania komentarzy na na blogspocie... :P
    Najlepiej by było żeby się podało nazwę i maila.
    Może spróbuj zainstalować nowy system komentarzy jeśli się da.

    na blogu komórkomanii mają http://disqus.com

    Pozdrawiam
    SEBEK :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobra koszula nie jest zła ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. H&M w mojej okolicy jest strasznie ubogi, ale jak sugerujesz że jest coś ciekawego, to sprawdze, może akurat mają w asortymencie... Mi się podobała z P&B


    Mat

    OdpowiedzUsuń
  12. @SEBEK: dzięki za link, muszę nad czymś takim pomyśleć :)

    @Cuksowa: a no nie :) jest

    @Mat: Do hm zawsze warto się wybrać. Nigdy nie wiadomo co znajdziemy na przecenie. A koszule z P&B też mają swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  13. jak się z Tobą skontaktować? obrazek do wpisania przy mesasangerze nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  14. @Lobbo: słyszałem, że obrazek płata figle, raz jest a raz go nie ma, najprościej będzie napisać na @ pawel.zegarow@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się to zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zestaw na wielki plus! :)) Jestem fanką dżinsowo-dżinsowych połączeń, wyjątkowo dobrze wyglądają na mężczyznach. Tyle, że czasami są kapryśne, gdy w grę wchodzę inne typy sylwetek.

    Zauważyłam ASOS i ciekawość nie da mi spokoju (;)), jeśli nie spytam czy korzystasz z wysyłki do Polski czy ktoś uprzejmy dostarcza Ci takie rzeczy przy okazji? Dzięki z góry

    OdpowiedzUsuń
  17. KATE?! Kasia! Spadaj, Google.

    OdpowiedzUsuń
  18. @Kate: korzystam z wysyłki do Polski, w dodatku darmowej :)
    Dziękuję za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, dzięki za odpowiedź i jeszcze więcej inspiracji!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.