Stylizacja #82 T-shirt Rage Age i spodnie od Agaty Krajewskiej



Czarne spodnie są nudne? Na pewno nie te od Agaty Krajewskiej.








Projektantka mówi o sobie, że lubi bawić się modą i nie boi się eksperymentować. Jak jest naprawdę? Postanowiłem to sprawdzić na własnej skórze.



Agata Krajewska, laureatka OFF FASHION 2010, ex-stażystka Macieja Zienia specjalizuje się w kreacjach dla kobiet. Ale raz na jakiś czas w przypływie natchnienia szyje również dla mężczyzn. I to z powodzeniem. Jakiś czas temu w marynarce, która opuściła pracownię Agaty Krajewskiej wystąpił prowadzący program Must be The Music, Maciej Rock.

Dziś chciałbym wam pokazać najnowszy męski projekt Agaty Krajewskiej. To klasyczne czarne spodnie z pikowanymi kieszeniami. Wygodne, świetnie skrojone i nietuzinkowe. Jak wam się podobają?




t-shirt Rage Age - 180 zł Rage Age
spodnie od Agaty Krajewskiej - 120 zł
buty H&M - 129 zł H&M

Chcesz mieć takie spodnie?  agata_krajewska@vp.pl

25 komentarzy:

  1. zajebiste ! ! ! chcę takie

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię dobre jakościowo męskie blogi, których nadal brak:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne spodnie, wyglądasz w nich super.
    Tomek

    OdpowiedzUsuń
  4. @Anonimowy: pewnie nie tylko Ty :)

    @Anonimowy: na wszystkie pytania dotyczące spodni odpowie Projektantka :)

    @Knitted Republic: męskie blogi dopiero raczkują, dlatego dajmy sobie trochę czasu żeby nabrały jakości.

    Tomek: dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ są dobrej jakości męskie blogi! Biorąc pod uwagę to jak jest ich niewiele, to naprawdę prezentują bardzo wysoki poziom. Damskich jest za to mnóstwo, ale 90% to takie, które nie reprezentują sobą nic (zero stylu, tylko trochę nieudanego naśladownictwa).

    A spodnie fajne. Nie każdemu by pasowały, ale na Tobie wyglądają bardzo ciekawie. Zastanawia mnie tylko jak prezentowałyby się w zestawieniu z bardziej eleganckimi butami.

    OdpowiedzUsuń
  6. @Świat Ami: Też ta uważam. Wystarczy spojrzeć na bloga Men's Side, Mr-Vintage i kilku innych polskich bloggerów piszących o modzie.
    Dziękuję :) Myślę, że można je fajnie ograć również eleganckimi butami i t-shirtem.

    @Cuksowa: To prawda, ze świecą takich szukać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sorry, ale zachowujecie się trochę jak towarzystwo wzajemnej adoracji. Kobieta podesłała mu te spodnie za darmoszkę, tylko po to żeby zrobił jej darmową reklamę. To "cudo" to zwyczajne spodnie plus doszywka z jakiejś kurtki rodem z DDR'u (o ile wiecie co to było). Wyglądają źle. Sorry, ale jestem na nie.

    OdpowiedzUsuń
  8. @Anonimowy: Zapewniam Cię, że wspomniana przez Ciebie "Kobieta" nie podesłała mi spodni "za darmoszkę celem reklamy".
    Skoro wolisz chińskie ubrania odszywane w 100 tyś. seriach to Twoja sprawa. Ja nie widzę nic złego w kupowaniu ubrań od młodych projektantów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kobieta:D
    pozdrawiam A Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja, bardzo mi się podobają. Podpisuje się pod tym co napisałeś, cenię oryginalność i pomysł, nie chińską tandetę.

    OdpowiedzUsuń
  11. popieram. fajnie, ze zaczales pokazywac na blogu niszowe ubrania.
    Kara

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie powiedzmy, że interesujące, jednak cała stylizacja nie przypada mi do gustu. T-shirt nie pasuje do spodni, buty również odbierają uroku spodniom. W całości zabrakło mi jakiejś spójności, dodającej lekkiego stylu strojowi. (Jednak to tylko moja opinia, z która oczywiście można polemizować, jednak wiedz, że nie jest to z mojej strony złośliwe. )

    OdpowiedzUsuń
  13. @Anonimowy: dzięki za opinię, nie traktuje jej złośliwie, raczej dałeś mi do myślenia. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. hmmm...spodnie OK...ale nie w tej stylizacji. Jakoś w tym zestawie strasznie tracą...nie wiem w sumie czemu...chyba jest zbyt zwyczajnie...pokombinował bym z marynarką...albo jakąś "pojechaną" bluzą...chyba chciałbym żeby się więcej działo. Buty też mnie nie przekonują.

    Jest poprawnie...na pewno nie jest to moja ulubiona stylizacja...aczkolwiek wierzę w to, że coś wykombinujesz i Nas zaskoczysz :)

    Paweł

    OdpowiedzUsuń
  15. "Skoro wolisz chińskie ubrania odszywane w 100 tyś. seriach to Twoja sprawa"- nic takiego nie powiedziałem, choć najwięksi projektanci szyją teraz w Chinach, taki jest świat. Jednak nawet masowy produkt z fabryki spod Szanghaju wygląda lepiej niż te spodnie z DDR'u. Kibicuję młodym i strasznie podoba mi się to co robi np. Jakub Haber. Nie wróżę tej Pani wielkiej kariery, choć życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Co do męskich blogów sam zastanawiałem/zastanawiam się nad założeniem, jednak nie wiem czemu by to miało służyć hehe :P

    Myślałem o informowaniu jakiś okazjach cenowych w sklepach + swoje stylizacje + może jeszcze coś, jednak nie wiem czy to dobry pomysł :P

    Sebek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. @Paweł: Obiecuję, że z marynarką pokombinuję jak tylko zrobi się trochę chłodniej :)

    @Nie chodzi o to, że większość firm szyje w Chinach. Chodziło mi o Twój stosunek do niszowych ubrań, które nie są w głównym nurcie m.in. te spodnie. Zamiast docenić kreatywność i odwagę projektanta krytykujesz i wylewasz gorzkie żale. Nie lubię takiego podejścia.

    @Sebek: Jeżeli czujesz taką potrzebę to nie zwlekaj z założeniem bloga. Zwłaszcza, że tych prowadzonych przez mężczyzn jest bardzo mało. Z pewnością znajdą się ludzie, którzy będą chcieli poznać Twoje poglądy, pomysły no i Ciebie :) Zachęcam. W razie problemów pisz. Chętnie pomogę w sprawach technicznych.

    OdpowiedzUsuń
  18. a może tak zapoznasz się z całą twórczością tej dziewczyny? n chyba że jesteś wróżką...

    OdpowiedzUsuń
  19. kolejny, który ocenia książkę po okładce, żal btw. spodnie są bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  20. "a może tak zapoznasz się z całą twórczością tej dziewczyny? n chyba że jesteś wróżką..."

    zapoznałem się i niestety, wiem, ze teraz style vintage rządzi, że ubrania muszą byś sfatygowane, oldshoolowe, ale jej ubrania wyglądają jak pozszywane ze sobą łachy wyciągnięte ze śmietnika na smutnym PRL'owskim osiedlu. Sorry, ale nie buduję negatywnej opozycji do tych ahów i ochów, dając przykład pozytywnej postaci (Haber) a mógłbym podać ich więcej.

    Paweł, a Ty na przyszłość rób stylizację z wybranych przez siebie rzeczy, a nie podesłanych, wtedy naprawdę zdobędziesz autorytet. Z tymi spodniami jedna z NAJSŁABSZYCH stylizacji ever...

    OdpowiedzUsuń
  21. @Anonimowy: Cieszę się, że masz swoje zdanie, ale popracuj nad sposobem jego wyrażania. Bo to, że obrażasz innych to jedno, ale, że kreujesz się na chama i prostaka to inna para kaloszy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię Twojego bloga i rozumiem, że niektóre z komentarzy niepochlebnych komentarzy mogłyby być skonstruowane w inny sposób, z użyciem lżejszego języka, ale argument dotyczący preferowania masowej chińszczyzny też był bardzo ad personam i poniżej poziomu. Anglicy mają nawet taki fajny idiom, "practise what you preach" ;-)

    Na pierwszy rzut oka zarówno spodnie, jak i stylizacja nie przypadły mi do gustu. Ale potem spojrzałam drugi raz i było lepiej, chociaż mi brakowałoby odwagi, żeby się tak ubrać.

    OdpowiedzUsuń
  23. te kieszenie są bardzo emocjujące urzekły mnie choć wole armaniego ale teraz kupuje u pani Władzi na rynku.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.