Designeria Trendy SHOW - Fotorelacja

Świetna organizacja, doskonała atmosfera i wrażenia estetyczne z górnej półki. 9 listopada w sali balowej Hotelu Europejskiego odbyła się pierwsza impreza z cyklu Designeria Trendy SHOW Warsaw. Na event promujący młodych twórców niebanalnego wzornictwa przybyło mnóstwo pięknych i spragnionych nie tylko estetycznych uniesień kobiet. Oczywiście, jak to zwykle na takich imprezach bywa wystylizowani do granic przyzwoitości mężczyźni kompletnie nie zwracali na nie uwagi. Wcale mnie to nie zdziwiło. Ich sposób bycia nie pozostawiał absolutnie żadnych wątpliwości co do orientacji seksualnej jaką reprezentują.

Tłumnie przybyłych gości witały, w kolejności chronologicznej: organizatorka Designerii Agata Krajewska, dwie urocze hostessy, misternie wyrzeźbione arbuzy podlewane od czasu do czasu ciekłym azotem i genialna Anna Popek, która z wrodzonym wdziękiem poprowadziła całą imprezę.





Gwoździem programu był pokaz młodej projektantki Katarzyny Kmiecik. Absolwentka Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru zaprezentowała kolekcję o elektryzującej nazwie "Flash". Zdjęcia wykonała bloggerka/projektantka, a prywatnie do zjedzenia Irmina Kuźniak z irminastyle.blogspot.com











Odważne, pstrokate materiały rodem z avatara lub pracowni freaka-tapicera, jeden nawet bardzo podobny choć na pewno dużo tańszy do tego, który widziałem w kolekcji "Wyspa" Przybylskiego, piękne spodnie z wiszącym krokiem, które dramatycznie skracają nogi i doskonale skrojone marynarki.


Słyszałem, gdzieś z 4 rzędu, że materiały kiepskiej jakości, że nic odkrywczego, że kaszana, że mogła się bardziej postarać. Wiecie co, rzygać mi się chce kiedy słyszę niekompetentnych frustratów mieszających z błotem młodych twórców. 


10 komentarzy:

  1. Jakie homofobiczne wypowiedzi. Ten blog już zupełnie spada na psy, zamiast jakiś konkret, relacja, jakieś nowe trendy, bo ja wiem, cokolwiek pozytywnego to etykietowanie i szufladkowanie. Kończą się pomysły?

    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  2. @Patryk: Które wypowiedzi są według Ciebie homofobiczne ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro Masz nadal wątpliwości, zacytuję: "Oczywiście wystylizowani do granic przyzwoitości mężczyźni kompletnie nie zwracali na nie uwagi. I wcale mnie to nie zdziwiło. Ich sposób bycia nie pozostawiał absolutnie żadnych wątpliwości co do orientacji seksualnej jaką reprezentują (...)" Sorry, ale jestem Gejem i mnie taka retoryka najzwyczajniej w świecie razi, a wypowiedź ewidentnie nacechowana pejoratywnie.

    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  4. @Patryk: Czegoś tu nie rozumiem. Napisałem, że "...wystylizowani do granic przyzwoitości mężczyźni kompletnie nie zwracali na nie uwagi. I wcale mnie to nie zdziwiło. Ich sposób bycia nie pozostawiał absolutnie żadnych wątpliwości co do orientacji seksualnej jaką reprezentują (...)" - Razi Cię to, że Geje bardziej angażują się w kontakty towarzyskie z mężczyznami niż z kobietami? Nikogo nie wartościuje, wszyscy są dla mnie równi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Paweł, jakby nie patrzeć, nie wykazałeś się zbytnią subtelnością. Nie lubię, gdy ktoś afiszuje się ze swoją seksualnością - zarówno dotyczy to gejów, jak i hetero, a Ty to może mimowolnie zrobiłeś. A tak w ogóle to kolekcja Przybylskiego bardzo udana, czuję nutę Gianniego i Donatelli ;-)
    Tom

    OdpowiedzUsuń
  6. Kmiecik, nie Przybylskiego :-) Jednak dość podobne
    Tom

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcale nie chodzi mi o to, że geje są gejami i wolą facetów od kobiet. Chodzi mi o uogólnienie- gej, to już zniewieściały, "wystylizowany do granic możliwości" o jednoznacznym "sposobie bycia" , którzy się wręcz afiszują ze swoją seksualnością. Wiadomo, ze świat mody przepełniony jest homoseksualistami, ale bez takiej nagonki. Oczekuje po prostu przeprosin.

    Pozdrawiam, Patryk.

    OdpowiedzUsuń
  8. @Patryk: Słowem nie wspomniałem o "zniewieścieniu" obecnych tam mężczyzn, a "wystylizowanie do granic przyzwoitości" można uznać za komplement. To, że świat mody jest przepełniony homoseksualistami wcale mi nie przeszkadza. Jeśli poczułeś się urażony moimi słowami, przykro mi. Nie miałem tego na celu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam na Designerii i powiem tak : powalilo mnie, ale pozytywnie :) Show na iście światowym poziomie, wszystko dopięte na ostatni guzik . Ze względu na Charakter imprezy czyli odkrywanie młodych talentów polecam zwrócić uwage na Florentines i White Around do może być o nich głośno :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałem nie komentować, ale jestem oburzony zachowaniem Patryka - homosia. Nie mam nic przeciwko osobom homoseksualnym. Ta odmienność nie jest przecież zaraźliwa, a nie interesuje mnie zwyczajnie kto z kim sypia. Jednak to co robi Patryk to zwyczajny faszyzm.Tak - FASZYZM. Patryku narzucasz swoje normy społeczne autorowi tego bloga. Świadomie lub nieświadomie próbujesz czytelników bloga zmanipulować swoimi wypowiedziami, używając magicznego słowa "homofobia". To coś w stylu: "Bycie gejem jest całkiem normalne, napisanie o gejach czegokolwiek, co może być odebrane negatywnie jest niedopuszczalne, świadczy o szufladkowaniu, nietolerancji a każdego kto uważa inaczej nazwijmy homofobem."

    Pozdrawiam, Dawid

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.