Stylizacja #90 Zielone spodnie jedwabny sweter i pomarańczowe skarpety

Spodnie w kant, trochę wojskowa kolorystyka, jedwabny sweter z wyprzedaży, duża torba, ciemne okulary, niedbale zamotany szalik i wściekle pomarańczowe skarpety. To mój pierwszy wiosenny outfit. 


spodnie H&M - 60 zł wyprzedaż
sweter H&M - 30 zł wyprzedaż
buty Marc O'Polo - 510 zł schaffaschoes.pl
torba Solier - 139 zł solier.pl
okulary H&M - 29,90 zł H&M
Niedbale wpuszczone w wysokie buty nogawki nadadzą charakteru każdej stylizacji.

Duża torba od solier.pl - idealna na co dzień, niezastąpiona w podróży. 




10 komentarzy:

  1. Skarpety świetne! ;) Ogólnie wszystko się zgrało i bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć, mógłbyś mi powiedzieć jaki to model spodni, bo mi się bardzo podobają, a do skarpet w takim kolorze to ja jeszcze nie dorosłem ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. od dawna przeglądam ten blog Panie Pawle i jest to najlepsza stylizacja do tej pory. Zaczynam odzyskiwać wiarę w polskich facetów! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo super Pawle :) buty najbardziej mi sie podobaja

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne BUTY I TORBA :D
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM NA fashionismypassio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śledzę Twój blog Pawle już ponad rok, a to dopiero pierwszy mój komentarz. Świetny look! super kolory a buty rewelacyjne, swoja drogą sam się zastanawiam nad nimi;P

    OdpowiedzUsuń
  7. wow ! genialna kompozycja, buty, torba...super

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba najlepszy set jaki u Ciebie widziałem. Podoba mi się wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę że dorastasz:)przede wszystkim zmiana fryzury wiele Ci dała,z całą pewnością najlepszy Twój set.Pozdrawiam,,,

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.