Stylizacja #91 T-shirt Paprocki&Brzozowski i błękitna marynarka

marynarka Selected - 79 zł Cristabel_pl
jeansy Humor - 139 zł E-Butiq
trampki Converse - 179 zł allegro 
t-shirt Paprocki&Brzozowski - 140 zł wyprzedaż
okulary H&M - 29,90 zł
Błękitna, świetnie skrojona marynarka z szerokimi klapami, rozpinanymi rękawami i mnóstwem modnych detali.
Nabłyszczane jeansy z efektem "wet look" świetnie komponują się z głęboką czernią, szarością i błękitem.
Szary t-shirt z aplikacją - idealny na co dzień. Wygląda równie dobrze z jeansami i sportową marynarką co w zestawie z chinosami i klasycznym cardiganem.

11 komentarzy:

  1. wszystko świetnie się razem komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to na Tobie leży. Marynarka idealnie wpisuje się w świeże trendy wiosny 2012.Bardzo podobają mi się spodnie, śledzę markę Humor ale nie mam odwagi nic od nich kupić, może napiszesz co sądzisz o tych ubraniach? Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. zaglądam na Twojego bloga i za każdym razem jestem pozytywnie zaskoczony. 5+ świetne spodnie

    OdpowiedzUsuń
  4. @Anonimowy: to chyba dobrze ;)
    @Pauletta: dziękuję :) taki był plan
    @Miquell: To moja ulubiona marynarka i mam nadzieję pokaże się w niej jeszcze wiele razy. Co do marki Humor - to ciekawy temat, który podejmę niebawem na blogu.
    @Anonimowy: Milo mi :) Pozdrawiam i zapraszam po więcej

    OdpowiedzUsuń
  5. Co myślicie o takim połączeniu- http://allegro.pl/nazywam-sie-ralph-ralph-lauren-i2187964999.html ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @Anonimowy: na prawdę bardzo dobra stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. faaaaaaaajnie! marynarka cud!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno tu nie byłem, a zmian wiele.... Gratulacje za oryginalny layout oraz podnoszenie poziomu bloga.
    Przy okazji zapraszam również do siebie: Blog klasyczna moda męska.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie mogę kupić taką marynarkę ? :) byłbym wdziedzny

    OdpowiedzUsuń
  10. @Anonimowy 06:52
    Marynarkę w bardzo podobnym kolorze widziałem w massimo duti

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.