Stylizacja #94 Mokasyny Clarks, błękitna marynarka i biała koszula

Zaskakująco wygodne, praktyczne i ponadczasowe. Buty na płaskiej podeszwie, wykonane z miękkiej skóry, noszone zwykle na gołą stopę budzą wśród mężczyzn skrajne emocje.
mokasyny Clarks - 349 zł ebuty.pl
jeansy Lee Zed - 79,90 zł wygrzebałem w Carrefour
marynarka Selected - 79 zł cristabel_pl
koszula H&M - 59,90 zł H&M
torba Solier - 139 zł solier.pl
Mokasyny. Jedni je kochają, inni nienawidzą. Ci drudzy w większości nigdy nie mieli ich na nogach. Uważam, że mokasyny powinny znaleźć się w garderobie każdego mężczyzny. Wiosną i latem nosimy je na gołą stopę lub z kolorowymi skarpetami.

17 komentarzy:

  1. oooo fuck !!! wow

    OdpowiedzUsuń
  2. marynarka i buty wymiataja, swietna stylizacja
    pozdrawiam Tomek

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja.Ja bym dodał pasek do spodni :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Co sądzisz o skarpetach do mokasynów?

    OdpowiedzUsuń
  5. @Anonimowy: nie powinno się tego robić, ale tej wiosny i latem będę nosił paskudnie kolorowe skarpety z mokasynami

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle zresztą wszystko jak należy i bardzo przemyślane.
    Moim zdaniem mokasyny wygadaja swietnie, ostatnio widzialam takie z frendzlami i łooł jakby nie ten rozmiar 44 to sama bym sobie kupila.
    Ale co do torby to ostrzegam ze strasznie szybko pęka i sie sciera na bokach/rantach polecam nivea i smarowanie co jakis czas. :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny kolor butów
    Marek

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się! Wyglądasz jakbyś był na wakacjach we Włoszech! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałes kiedys na nogach sandały i białe skarpety? Pewnie nie, ale nie przepadasz za takim polaczeniem. Argument o mokasynach nietrafiony.
    Set całkiem ok.

    OdpowiedzUsuń
  11. według mnie mezczyzna powinien odznaczac sie tym od kobiety zeby nie było dopracowania i wymuskania, bo moga nas pomylis z inna orientacja, nie wyglad chłopca z lat 20 tylko faceta ktory ubiorem to podkresla a nie powoduje zeby kobiet były zazdrosne...

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam bardzo podobny styl- wąskie spodnie, wpuszczona koszula slim, duża torba i mokasyny. Jest mega zajeb**** i świetnie wygląda na szczupłym facecie. A jednak ludzi się oglądają na ulicy z jakimś niesmakiem. Ja mam to w dup** bo jestem gejem, więc spox, nie wiem, jak Ty się czujesz, heheheehhe, ale mi tu pachnie....hehheeheh

    OdpowiedzUsuń
  13. @Anonimowy 15:33
    "mezczyzna powinien odznaczac sie tym od kobiety zeby nie było dopracowania i wymuskania, bo moga nas pomylis z inna orientacja" - nie zgadzam się z Tobą.

    Uważam, że bez względu na orientację seksualną należy dbać o swój wygląd. Jestem heteroseksualny i znam wielu zadbanych heteroseksualnych mężczyzn, którzy zdają sobie sprawę z roli wizerunku i świadomie go kreują.

    OdpowiedzUsuń
  14. (...)Jestem heteroseksualny i znam wielu zadbanych heteroseksualnych mężczyzn, którzy zdają sobie sprawę z roli wizerunku i świadomie go kreują- cóż za wyznanie wiary, hehehehhehe. Od razu bezpiecznie się zdystansowałeś, no proszę proszę. Stajling jest "gejowski" bez dwóch zdań, choć dziś w modzie męskiej wszystko ma "ciepły" posmak :P pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.