Stylizacja #96 Kurtka jeansowa Ted Baker, szare chinosy i jedwabny sweter

9 komentarzy:

  1. super, nie jestem zwolennikiem jeansowych kurtek ale w połączeniu z chinosami, koszulą i tymi butami wygląda świetnie
    Pzdr. i wesołych Marek

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna bransoletka

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna kolorystyka, zejebista kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się nie podoba, wyglądasz pedalsko

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz genialne buty, zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia. Chętnie zobaczyłabym ten outfit z beżowymi spodniami i kraciastą koszulą zamiast swetra. Niemniej stylizacja bardzo mi się podoba, czekam na więcej.

    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. A propos jak trzeba się ubrać żeby wyglądać na "hetero" szkoda słów na komentarz powyżej,,,,Buty świetne i te bransoletki ,,,,,tak trzymać .......

    OdpowiedzUsuń
  7. wysłałam Ci @ ;)*
    M.

    OdpowiedzUsuń
  8. fiu fiu...ciasteczko

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie żabciu :*

    chlopaczek2.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.