Stylizacja #101 Militarna kurtka, buty na białej podeszwie i ciemne jeansy

10 komentarzy:

  1. wow wow wow ! wyglądasz zajebiście Ed

    OdpowiedzUsuń
  2. dobre buty, dobra cena ;> btw. stylówka na 5 z plusem

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. kolejna świetna stylizacja pozdrawiam Wojtek

    OdpowiedzUsuń
  5. beznadzieja, szalik w czerwcu?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba. Kolorystyka i dodatki są Twoim mocnym punktem. Buty zrobiły na mnie największe wrażenie, widziałem je w sklepie i nawet nie wyobrażałem sobie, że mogą tak dobrze wyglądać.
    Pozdrawiam Robert

    OdpowiedzUsuń
  7. dobra stylówa:)

    Zapraszam do mnie themalestreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. swietna kurtka!!! taka szukam juz od dawna...
    spodnie mnie sie tez podobaja

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawiązać szal w ten sposób?

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsza stylówa męska jaką widziałam dotychczas na blogach o modzie militarnej :)
    Jak styl to tylko ten.
    Według mnie jest najlepszy ze wszystkich .. dlatego sama taki styl prowadze :)
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.