Parka, porwane jeansy i bordowy kardigan

Militarna parka z F&F okazała się prawdziwym strzałem w dziesiątkę. Podszyta miśkiem kurtka świetnie sprawdziła się zarówno w ulewnym deszczu jak i na ponad 10 stopniowym mrozie. Jest nieprzemakalna, cieplejsza niż myślałem, a to że szeleści na mrozie - no cóż, taki jej urok.


Po raz pierwszy pokazałem się Wam w parce kilka dni temu. Poprzednia stylizacja była bardziej elegancka, stonowana i zachowawcza.

Dziś chciałbym Wam pokazać nowe, bardziej streetowe oblicze parki. Granatowe chinosy zastąpiłem wytartymi jeansami z dziurą na kolanie. Do tego założyłem cardigan w najmodniejszym kolorze sezonu, wełniany krawat i klasyczne broguesy. Całość uzupełniają brązowe rękawiczki.









parka - 219 zł - F&F
chinosy - 79,90 zł - H&M
cardigan - 129,90 zł - H&M
koszula - 35 GPB - Next
szary wełniany krawat - 39,90 zł - H&M
rękawiczki -  69 zł - F&F
buty - 309 zł - Heavy Duty eButy.pl
















zdjęcia: Monika Marczak

21 komentarzy:

  1. Dobry, profesjonalny blog. Czyta się przejrzyście. Idziesz w dobrą stronę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. całość bardzo ładni się prezentuje :) choć mam odczucie, że koszula jest za mała w kołnierzyku, chyba się nie mylę.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszula :) jest rozpięta pod szyją, ale za to ściśnięta krawatem, więc mogłaś odnieść takie wrażenie.

      Usuń
  3. Wyglądasz rewelacyjnie :) dobre zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, zdjęcia to zasługa nowego fotografa :)

      Usuń
  4. Ta kurtka jest świetna! Można jeszcze gdzieś ją kupić ?
    Pzdr MM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można wstąpić do F&F store, np. w Warszawie CH blue city

      Usuń
  5. Powodzenia w prowadzeniu bloga i wesołych świąt
    Polecam
    http://thevickyexperience.bloog.pl
    Nie mój blog, ale rewelacja. Mile widziane komentarz z linkiem do twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  6. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia ;)
    Może zaobserwujemy .?
    Zapraszam do mnie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie masz pojęcia jak przyjemnie się patrzy na tak wyglądającego mężczyznę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatni gif mistrzostwo ! :D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.