Bordowy cardigan, t-shirt w paski i brązowe brougesy





Chinosy są świetną alternatywą dla jeansów. Takie spodnie możesz założyć zarówno do pracy, jak i na spotkanie w ciągu dnia. Zobacz świetne chinosy w rozsądnej cenie na bonprix.pl.


Pikowana kamizelka jest ciepła, praktyczna i bardzo modna. A przy tym możesz ją nosić na wiele sposobów: z cardiganem albo marynarką. Zimą idealnie sprawdzi się również jako dodatkowe ocieplenie kurtki lub płaszcza.


T-shirt w poziome paski przełamuje monotonię zestawu i wprowadza do niego ciekawy akcent. Taki t-shirt jest też idealny dla szczupłych mężczyzn, którzy chcą optycznie wzmocnić swoją sylwetkę.


kurtka F&F - 219 zł
chinosy ZARA - 169 zł
buty Heavy Duty - 309 zł eButy.pl
t-shirt Humor - 99 zł stylepit.pl
kamizelka F&F - 49,90 zł
sweter H&M - 69,90 zł
rękawiczki F&F - 69 zł


Dziesięć stopni poniżej zera, to znak, że trzeba zacząć traktować zimę poważnie. Przed wyjściem z domu pamiętaj nie tylko o czapce i ciepłym szaliku, ale także o rękawiczkach.


Ostrożnie z dodatkami. Przy tak wyrazistej stylizacji łatwo o wpadkę. Postaw więc na buty, rękawiczki i pasek w zbliżonym do siebie kolorze.


ZDJĘCIA: Wildfox7

26 komentarzy:

  1. woooow ! wyglądasz super, podoba mi sie wszystko tshirt, spodnie, buty...no wszystko :)
    MMM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za komentarz i odwiedziny, pozdrawiam :)

      Usuń
  2. genialne kolory i fajne zdjęcia, twojego bloga koniecznie musze pokazac mojemu facetowi
    pozdrawiam jula

    OdpowiedzUsuń
  3. super :) wszystko ladnie ze soba wspolgra , pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nooo stary, rozwaliłeś system

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Twoim stylu się inspiruję, pod kątem stylizacji Mojego chłopaka, bardzo widowiskowo i stylowo! POZDRAWIAM OLIWIA ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty sa najlepsze!!! Idę takich szukać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty są świetne, choć mogłem wziąć rozmiar większe.

      Usuń
  7. Całkiem niezła stylizacja.

    Zastanawia mnie jednak kilka kwestii:
    - skąd moda na spodnie z szerokimi udami i wąskimi nogawkami na dole - wybitnie pogrubiają uda i generują poczucie dysproporcji a dodatkowo się brzydko zawijają w okolicach kolan @-)
    - kamizelka bardzo fajnie wygląda pod kurtką, ale bez kurtki nieco dziadkowo
    - rękawice przez swoją wielkość przypominają te łapaczy do gry w baseball lub specjalne do przenoszenia kwasu ;)
    - cienki pasek średnio współgra z ciężarem zimowej kompozycji

    Niemniej ogólnie trzeba powiedzieć, że kolorystycznie zestawienie bardzo ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolu dziękuję Ci za komentarz.

      Spodnie, które mam na sobie to typowe slimy, szersze w udach, ze zwężającymi się ku dołowi nogawkami. Spodnie zaginają się w okolicy kolan, z błahej przyczyny. Powinienem podciągnąć je wyżej. Będę o tym pamiętał przy następnej stylizacji.

      Kamizelka jest nieco dziadkowa, tak samo jak cardigan. Niemniej bardzo lubię takie klimaty.

      Karol, widziałem rękawice o których piszesz, i ani trochę nie przypominają tych które mam na sobie No może trochę te do kwasu ;)

      Moim zdaniem szczupły facet nie wygląda najlepiej w szerokim pasku, nawet jeśli ciężar jego stylizacji jest znaczny.

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Spodnie - sam generalnie preferuje proste, aczkowiek dopasowane fasony i przede wszystkim spodnie chino. Wg mnie taki właśnie fason prezentuje się bardzo męsko i casualowo elegancko.
      Niezłe i w miarę tanie chino (obecnie na przecenach) ma Kappahl, Selected, Tom Tailor - akurat ich spodnie świetnie mi pasują - są proste a jednocześnie w miarę slim, ale nie skinny.

      Rekawice - takie miałem od razu skojarzenie. :)

      Pasek - w sumie na szerszym pasku chyba łatwiej utrzymać spodnie wyżej ;)

      Usuń
  8. Przychylę się do wypowiedzi kolegi Karola odnośnie wyszczuplonego paska, że nie jest on za bardzo korzystny, ale wg mnie z zupełnie innego powodu - zaburza proporcje. Pałam organiczną niechęcia do wszelkiego rodzaju wyszczuplania elementów męskiej garderoby, które powinny pozostać w klasycznej proporcji (mam na myśli krawaty, paski i wyłogi marynarek).

    Dla mnie w powyższym poście znaleźc można swoistą niekonsekwencję - zalecasz noszenie czapek i szalików, na zdjęciach prezentując się bez nich :)

    Ogólnie jednak rzecz biorąc podoba mi się koordynacja kolorystyczna, a sam do swojej garderoby chętnie przygranąłbym tę kamizelkę :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też miałem na myśli proporcje paska w stosunku do reszty. :)

      Usuń
  9. Chłopaki, Karol i SD szukacie dziury w całym. pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukanie dziury w całym to atawistycne zachowanie każdego faceta. ;)

      Oczywiście, że fajnie jest oglądać ciekawe i inspirujące stylizacje Pawła, nawet jeśli coś nam osobiście niegra. :)

      Usuń
    2. :) Karol, nie wykręcaj się męską naturą. A tak na poważnie, takie komentarze są potrzebne. Nie popadłem w samozachwyt, dlatego zawsze chętnie wysłucham/przeczytam co myślicie o prezentowanych tu stylizacjach.

      Usuń
  10. Odkopałam ciekawy przykład mody męskiej:)
    http://kroliczek-doswiadczalny.blogspot.com/2013/02/moda-meska-z-przymruzeniem-oka.html

    OdpowiedzUsuń
  11. granatowe paski z burgundową kamizelką - rewelacja. bardzo fajne piąte zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.