Militarna parka, brązowe broguesy i jeansy diesel

Parka powinna znaleźć się w szafie każdego mężczyzny. Militarna kurtka jest ponadczasowa, uniwersalna i można ją nosić na wiele sposobów. Z pikowaną kamizelką, z chinosami, a nawet z porwanymi jeansami


Klasyczny sweter 
w neutralnym kolorze świetnie komponuje się z wzorzystą koszulą. 

Do szarego wełnianego swetra założyłem koszulę w drobną, biało-niebieską kratkę tzw. kratkę vichy i bawełniany krawat, który kolorystyką nawiązuje do kurtki i jeansów.


Jeansy to TEPPHAR slim-carrot.

Flagowy model włoskiej marki Diesel. 





kurtka F&F - 219 zł 

jeansy Diesel - 40 zł secondhand
buty Clarks - 389 zł eButy.pl
koszula Next - 35 GPB
sweter Hovic - 79,90 zł
krawat H&M - 39,90 zł





Brogues to klasyczne męskie półbuty, w USA znane również pod nazwą wingtip. Charakteryzują się prostą linią, przeszyciami i zdobieniami na czubku buta i cholewce. To najbardziej eleganckie z casualowych butów.










Timex
'Intelligent Quartz' Flyback Chronograph Watch

model T2N700 
549 zł
zobacz też:  zegarownia





Zdjęcia: Monika Marczak


Zapraszam Was
na facebooka.

25 komentarzy:

  1. Hi ! men you look delicious, nice shoes.
    BR

    OdpowiedzUsuń
  2. JA-CHCĘ-PARKĘ!!!
    Wszyscy już je mają, prócz mnie, a są takie efektowne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetne! Polecam każdemu. Patrzyłeś na allegro?

      Usuń
    2. Gdzie moge dostać tą Parke?? Można poprosić jakiś model czy coś

      Usuń
  3. Świetny zegarek też mam podobny tylko że seiko. Fajna stylizacja.

    Pozdrawiam Marek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zegarek jest świetny. Niestety nie mam porównania z seiko.

      Usuń
  4. Kurtka świetna niestety nie udało mi się jej nigdzie dostać :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja szczegolnie parka :) F&F tworzy coraz lepsze kolekcje

    Pozdrawiam
    R.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Co do FF to rzeczywiście dają radę. Widziałem kolekcję ss2013 i muszę Ci powiedzieć, że będzie się działo.

      Usuń
    2. Pozostaje czekac na calkowita odslone ;)

      Usuń
  6. Świetna parka! Ładny zegarek. Uwielbiam taki styl. Świetny zestaw. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję i pozdrawiam, będę do Ciebie zaglądał !

      Usuń
  7. genialna kurtka! *.*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czesc :) mam pytanie troche z innej beczki... Czy masz odmrozone dłonie? pytam bo sam mam ten problem a widze ze zimowa pora twoje ręce tez sa czerwone. Masz moze tak że szybciej Ci marzna i odczuwasz znacznie szybciej zimno a ciepłych pomieszczeniach sa gorace i czerwone?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak :) w zimę bardzo rzadko noszę rękawiczki

      Usuń
  9. super wyglądasz! ;)
    świetne wyczucie gustu ;)
    aa parka- wymiata! ;)
    Pozdrawiam,
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  10. Outfit fajny, tylko coś ten krawat mi nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cool jacket, who makes it?

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.