Blogger Miesiąca F&F - wywiad

Paweł Zegarow BLOG - został Bloggerem Miesiąca w F&F!

Moi Drodzy jeśli macie wolną chwilę i chcecie dowiedzieć się czegoś "więcej" o mnie, to chciałbym Was serdecznie zaprosić w imieniu marki F&F oraz własnym do przeczytania krótkiego wywiadu.









Kiedy rozpocząłeś przygodę z blogowaniem? Jak do tego doszło?
Maj, 2008 rok. Miałem wtedy 20 lat. To były czasy :) Pożyczony aparat, niekończące się wyprawy do secondhandów i szara ściana z cegieł na tyłach garażu, która przez długie miesiące była tłem moich stylizacji. Tak właśnie zaczynałem 4 lata temu.
Czym jest dla Ciebie moda? 
Sztuką, przekleństwem, pasją i coraz częściej pracą. Nie zapominajmy, że moda to też biznes.
Twój największy sukces? 
Kilka dni temu zjadłem całą miseczkę czekoladowego budyniu, do którego moja druga połówka zapomniała dodać cukru. Ewa kocham Cię, ale ten budyń był okropny :) A tak na poważnie jestem pewien, że ten największy sukces wciąż jest jeszcze przede mną.
Inspiracje? 
Podobno są wszędzie, ale ja najchętniej zaglądam na zagraniczne blogi o modzie ulicznej i lifestylowe portale: gq i esquire. 
Co wyróżnia Twój blog od innych? 
Autentyczność, nad jakością wciąż pracuję.
Co zrobić, żeby zacząć pisać modowy blog? Co poradziłbyś wszystkim tym, którzy chcieliby się tym zająć? 
Z prowadzeniem bloga jest jak z gotowaniem. Początki zawsze bywają trudne, ale jeśli będziecie ciężko pracować to sukces jest tylko kwestią czasu. 



5 komentarzy:

  1. Fajny wywiad ;]
    pozdrawiam Mery

    OdpowiedzUsuń
  2. Budyń the best ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ;) tekst z budyniem haha

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje budyń najlepszy :D

    Pozdrawiam
    R.

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajnie wyszedł ten wywiad. Naturalnie i na luzie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.