Camo! Wzorzysty szalik, elegancki płaszcz i brązowe rękawiczki


Trend Alert! Camo


"Wojskowy" 
szalik 
to modny
dodatek, 
który nada 
charakteru 
każdej stylizacji. 



płaszcz Zara - 30 zł secondhand
chinosy Zara- 169 zł 
buty Heavy Duty - 309 zł eButy.pl
szalik SIX - 54 zł 
sweter Hovic - 79,90 zł
rękawiczki F&F - 69 zł


Jak zawiązać szalik? więcej porad




Skórzane rękawiczki powinny znaleźć się w szafie każdego faceta.

Te brązowe, z ozdobnymi przeszyciami idealnie sprawdzą się na co dzień. (F&F - 69 zł)

http://pawelzegarow.blogspot.com/2013/01/stylizacja-118-bordowy-cardigan-t-shirt.html

Klasyczne, dobrze dopasowane czarne rękawiczki z gładkiej skóry pasują: na wieczór i
do bardziej formalnych strojów





19 komentarzy:

  1. Mnie najbardziej zachwycił płaszcz, aczkolwiek szalik też niczego sobie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaszcz jest świetny. Szkoda, że nie widziałeś go przed wizytą u krawca. Był 2 rozmiary za duży, pół metra za długi i wyglądałem w nim komicznie :)

      Usuń
    2. Więc podziwiam, bo gdy jak buszuję po second handach i widzę, że coś jest za ciasne, za duże itp. to po prostu nie kupuję. Nie chce mi się z tym bawić:)

      Usuń
    3. kupowanie za ciasnych ubrań mija się z celem, ale kupowanie za dużych ale dobrych jakościowo ubrań ma sens jeśli mamy dostęp do dobrego i taniego krawca

      Usuń
    4. masz takiego krawca w Warszawie bądź okolicach?

      Usuń
    5. i przy okazji: jakie lumpeksy (warszawskie) polecasz?

      Usuń
  2. zajebisty płaszcz, szalik, buty ! kupuje wszystko
    pzdr Ron

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny szalik, mam podobny E

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam świetne buty :) Znasz może jakieś sklepy z tanimi a zarazem modnymi butami? Problem w tym, że mam dł. wkładki 30.5-31.5 i nie mogę nic fajnego znaleźć więc pomyślałem, że może ty znasz jakieś dobre sklepy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć

      chciałbym Ci pomóc, ale żaden sklep nie przychodzi mi do głowy. Może ktoś z czytelników bloga może się wypowiedzieć.

      Usuń
    2. szkoda szkoda... w wielu popularnych sklepach max dł. wkładki to 30 cm :((

      Usuń
  5. To się nazywa dobrze ubrany mężczyzna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam, za takimi obszernymi szalami, wg. mnie średnio to wygląda.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.