Carlsberg! Prawdopodobnie najlepszy test przyjaźni na świecie

Czy prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie? Producent piwa Carlsberg postanowił to sprawdzić. Jak? Zobaczcie sami! 


Wyobraź sobie...
Jest środek nocy. Śpisz. A Twój najlepszy kumpel dzwoni do Ciebie po pomoc. 
- Hej Stary, wiem, że jest już późno, ale musisz mi pomóc. Wyskoczyłem na miasto i zagrałem w karty...
W pokera i wtopiłem trochę kasy...


Ruszyłbyś się z domu, żeby uratować mu tyłek?



Zobacz też klip promujący otwarcie największego centrum handlowego w Europie.

5 komentarzy:

  1. dałbyś lepiej wyniki konkursu ;]]

    OdpowiedzUsuń
  2. :) jak tylko wyzdrowieje idę od razu na pocztę

    OdpowiedzUsuń
  3. hah niezły test, Zastanawiam się jak zachowałby się mój najlepszy kumpel w takiej sytuacji, chociaż nie wiem czy chciałbym to sprawdzać :)
    Wojtek

    OdpowiedzUsuń
  4. "masz dwa metry, nie możesz wstać i wyjść?" mistrz ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. noooooooo way !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pzdr Rex

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.