Trendy - wzorzyste szorty na lato 2013

Ozdobione paskami, kwiatami, a nawet deseniem moro. Tak wyglądają najmodniejsze szorty sezonu! Szukasz pomysłu na oryginalną stylizację? Zobacz najciekawsze outfity wybrane przez portal fashionbeans.com

Szorty w paski

fot.:fashionbeans.com

Szorty w kwiaty

fot.:fashionbeans.com

Szorty moro

fot.:fashionbeans.com

Poniżej przygotowałem dla Was krótkie zestawienie modnych szortów (do 100 zł) duńskiej marki ANERKJENDT.
89 zł - szorty jeansowe moro

95 zł - szorty w kwiaty

89 zł - szorty moro

89 zł - szorty w palmy



7 komentarzy:

  1. Ani kwiaty ani moro niezbyt mi podchodzi... Paski za to jak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kwiaty na szortach albo koszuli to też nie moja bajka. zastanawiam się nad moro :)

      Usuń
  2. Fajne spodenki moro + jeans

    OdpowiedzUsuń
  3. Biegnę do sklepu, bo widziałem świetne szorty, ale ich nie kupiłem i bardzo żałuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie je mozna kupic ?

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.